• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hoe waarmee waar polieren en producten?

AtakanBenz46

Detailing rookie
11 apr 2020
2
15
30
Genk
Beste detailers,

Ik wil vandaag een polijstmachine bestellen van vonroc.
Dus waarschijnlijk zal ik mijn wagen dan volgend week polieren. Het is de eerste keer dat ik het ga doen. Welke stappen moet ik volgen? Wagen is een zwarte volkswagen van 2013.
Kan iemand me beetje helpen met welke producten en materiaal ik het best kan werken? Waar kopen aan aangename prijs? Ik wil ook keramisch coaten na het polieren. Iemand zin om me wat op weg te helpen?
 
De zoekfunctie vind het altijd leuk om je op weg te helpen. ;)

Er zijn ook goede stappenplannen te vinden.

Onderaan mijn berichten staat ook een link naar een pakket en stappenplan om een idee te krijgen.
 
Kan iemand me beetje helpen met welke producten en materiaal ik het best kan werken? Waar kopen aan aangename prijs?
Het is niet zo netjes om te vragen om op ons forum te vragen waar je detailproducten zo goedkoop mogelijk kan vinden. Ons forum is bedoeld als ondersteuning van onze webshop Carclean.com.

Het is alsof je bij de Audi lokale auto dealer aan het vragen bent waar je zo goedkoop mogelijk bij de concurrentie uit kunt zijn.
 
Laatst bewerkt:
Meteen een keramische coating neer willen zetten als je nog niet eens een polijstmachine + toebehoren hebt, laat staan de ervaring om een coating fatsoenlijk aan te brengen. Waarom wil je per se een coating?
 
images.jpeg
 
Los van het gegeven dat dit forum van Carlcean is, bieden zij ook zeker een aangename prijs. En uitstekende service. Dat is ook veel waard.
Verder vind je hier Aan aantel stappenplannen die je zeker op weg zullen helpen.
Succes!
 
Goedeavond poetsers,

Vandaag heeft een vriend van mij, omdat ik zijn auto heb schoongemaakt een vonroc polijstmachine als kado gegeven. Een 1050 watt idd. Ik was van plan om de dap evo te kopen (over een paar maanden) maar heb te horen gekregen dat deze binnenkort binnenkomt. Goede bedoelingen natuurlijk maar nu twijfel ik of ik deze moet terugsturen en een vreemde blik krijg van vriend of toch gewoon moet gaan uitproberen. Zo ja kan ik dan de steunplaat van dap en polijstschijven van cc gebruiken dan. Bijvoorbeeld de monello schijven. En is deze het waard om hem uit te testen?
 
Even 30 sec. Googlen en dan vind je al snel dat de 1050 Watt een excentrische machine is met 21mm uitslag. Dit is dus dezelfde machine als de topicstarter.

Als je op het forum zoekt naar dit soort machines, zal je al snel tot de conclusie komen dat dit niet geschikt is als eerste (en enige) machine. ;)
 
Zo ver was ik al inderdaad. Vraag is meer is het waard om het uit te proberen of gewoon meteen terugsturen.
 
@Anmobiel - Tja, ik weet niet of je de machine kunt gebruiken en dan weer terugsturen. Ik zou zelf het risico niet nemen.

Ik weet niet wat je moet verwachten van een machine die bij de bewezen merken al snel een paar honderd euro kost (Kwaliteit/onderzoek/garantie/etc) en bij dit merk een paar tientjes.

Maar... Misschien juist daarom erin verdiepen en gewoon wél proberen? :)