• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoera! De beste droogdoek uit ons assortiment - Monello Senza Acqua - is weer uit voorraad leverbaar

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.698
200
Berkel en Rodenrijs
Na afwezigheid van 2 maanden, is de Monello Senza Acqua eindelijk weer voorradig!

De fabriek had problemen met het kleuren van de doek, de eerste twee sessies waren de doeken niet wit, maar lichtbruin en daarna lichtblauw. Zo zie je maar dat iets simpels voor flinke vertraging kan zorgen.

Gelukkig zijn ze nu weer wit met de kenmerkende groene grand!

102091.jpg
 
Tim;n390596 zei:
De fabriek had problemen met het kleuren van de doek, de eerste twee sessies waren de doeken niet wit, maar lichtbruin en daarna lichtblauw. Zo zie je maar dat iets simpels voor flinke vertraging kan zorgen. Gelukkig zijn ze nu weer wit met de kenmerkende groene rand!
En deze groene rand is nu ook kleur echt? Of is de doek na 1 keer verkeerd wassen weer lichtgroen;)
 
  • Leuk
Reactions: IbizaSigno
Valt me op dat de verkleuring alleen voorkomt bij mijn Monello doeken. Zegt overigens niets over de werking van de doeken (!).
 
Wat doen jullie met die doeken? De mijne blijft gewoon wit (of ik ben gewoon kleurenblind ;) )
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Hier ook nog steeds wit met groenen rand.

Desondanks zou ik het niet erg vinden als de doek er in 2 kleuren kwam - maakt het makkelijk voor gebruik boven en onderkant auto.