• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hogedruk op een kraan?

blackscell

Detailing rookie
9 mei 2013
35
0
Ik was dus van plan om een FM10 aan te schaffen aangezien ik wel een HD heb maar die helemaal aangesloten moet worden op zolder...

Nu is mijn vraag, kan ik deze HD ook in m'n keuken kraan aansluiten dmv een soort adapter ofzo? Iemand die hier wat van af weet?
 
Zeefje eraf draaien aan het uiteinde van je kraan, koppelstukje van gardena ertussen, dan het plastic koppelstuk van gardena en klaar ben je.

Dit schroef je op je kraan i.p.v. het zeefje: http://www.gardena.com/nl/watermanagement/slangkoppelingen/draaddapter-voor-zachte-bruisstraal/
En daarop schroef je weer die grijze gardena koppeling.
 
Ik gebruik deze ( http://www.gardena.com/nl/watermanagement/slangkoppelingen/adapter-voor-waterkranen-binnenshuis/ ) voor het vullen van mijn aquarium, werkt ook erg goed.
 
Je kan hem nu; as we speak, bij de lokale bouwmarkt halen. :) En anders zal je het aan Google moeten vragen.
 
DennisD;328956 zei:
Ik gebruik deze ( http://www.gardena.com/nl/watermanagement/slangkoppelingen/adapter-voor-waterkranen-binnenshuis/ ) voor het vullen van mijn aquarium, werkt ook erg goed.

Kan ook, het is afhankelijk van je kraan en wat je zelf prettig vind.
 
Oke hartelijk dank!

Denk niet dat er wat open is vandaag, zal morgen zeker kijken!

Edit; Gardena draadadapter zie ik net op hun site staan, ben al onderweg!
 
je kan bij de bouwmarkt en zeker bij warmte service een verloop van m22 bi x 3/4 buitendraad krijgen ,ik gebruik deze om vulslangen op een keukenkraan te monteren.

anders een slang tule m22 kopen bij de bouwmarkt ,zet je op je slang en is goedkoper
 
Ik heb dus de Gardena Draadadapter gekocht van 26,5mm, helaas past deze net niet!

De originele zeef op m'n kraan is net wat kleiner. In de badkamer past hij wel, maar heb hem liever dus in de woonkamer.

Zijn er nog kleinere afmetingen? Denk dat er zo een millimeter of 2-3 af moet
 
blackscell;329171 zei:
Ik heb dus de Gardena Draadadapter gekocht van 26,5mm, helaas past deze net niet!

De originele zeef op m'n kraan is net wat kleiner. In de badkamer past hij wel, maar heb hem liever dus in de woonkamer.

Zijn er nog kleinere afmetingen? Denk dat er zo een millimeter of 2-3 af moet

klopt die in de keuken is waarschijnlijk m22 perlator
 
Hoi,

Bedankt voor alle reacties! Inmiddels heb ik al een goeie, het moest een buitenring ofzo zijn;
 
Laatst bewerkt door een moderator: