• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hogedrukreinigers

Alfa 147(Jan)

Detailing rookie
22 nov 2008
50
0
je kunt bij Carclean alles kopen wat te maken heeft met het schoonmaken van je auto,maar hogedrukreinigers kun je niet bestellen.
Tim misschien een optie:ja
 
Waar gaan we die dozen laten... :weetniet Breng hem nou niet op ideen... :D
 
Toevallig was ik ook nog op zoek naar een hogedruk reiniger. En misschien nog een carclean rotary op de markt brengen?:D Ik wil er wel vast 2 pre-orderen:-b
 
Hier voorlopig geen HD's, we hebben ruimte tekort en eigenlijk is er door een moeilijke markt niets op te verdienen. Maar wie weet in de toekomst (in het nieuwe pand).
 
Ik denk dat hogedrukreinigers ook niet interessant zijn als ik kijk naar de aanbiedingen bij de bouwmarkten.
Een budget rotary die niet terugvalt in toeren (elektronische regeling?) daar in tegen weer wel.
Er zit nu een enorm gat tussen een budget rotary en een prof rotary waar hij mooi tussen zou passen.
 
Moest er ooit een Carclean Rotary komen..
Komen er dan ook speciale Carclean backingplates bij..? Iets met een zeer flexibele schuimlaag..
 
Voor degene die interesse heeft in een HD reiniger; Bij de Mediamarkt is momenteel een Nilfisk in de aanbieding voor €66,- Exacte modelnummer weet ik niet meer, het begon iig met 110 wat staat voor de druk, 110 bar.

Lijkt me een mooi apparaatje voor een mooie prijs!
 
De 110.3-5? Is nu bij Karwei iig 59,00. Die heb ik op het oog ;)
Kan ik bij Tim mooi een foamgun kopen ,^^