• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoi:)

Jotte

Detailing rookie
15 jan 2018
12
15
43
Hoi hoi, ik ben nieuw hier:) ik woon in alkmaar. ik ga volgende wk een WV lupo ophalen met extreeeem smerige bekleding....ben hier lid geworden in de hoop dat ik hier tips kan krijgen om debauto van binnen weer mooi te krijgen:)
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Bedankt voor het warme welkom!
Bij deze dus een foto van de binnenkant....is dat nog schoon te krijgen?? Of kan ik er beter van die hoezen omheen doen?
 

Bijlagen

  • 23CC3DA9-9EBD-4988-9C9E-99B7AA3E594B.jpeg
    23CC3DA9-9EBD-4988-9C9E-99B7AA3E594B.jpeg
    204 KB · Weergaven: 167
Welkom,

Schoonmaken moet lukken, maar maak het niet in een keer heel nat
Neem eerst de losse vuiligheid weg met een stofzuiger
Dan de rest beetje voor beetje licht vochtig maken, in laten trekken en zonder teveel geweld afnemen (witte badstof doek is ideaal daarvoor) en veel herhalen.
Neem de tijd, uiteindelijk krijg je het wel schoon
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Dank je voor je goede tips! Ik haal de auto vrijdag op:) nu vast voorpret! Ik zal een foto maken als ik m schoon heb gekregen :)
Misschien dat ik n extractor huur....kan de hele auto meteen ff...daarna moet ik 2 uur rijden...ik dacht verwarming op max, droogt ie sneller...of gaat dat nog dagen duren? Ik woon niet in n wijk waar ik de hele tijd mijn ramen open kan laten staan
 
Welkom op het forum! :)

Zo dan, gevalletje spetterpoep? :p

Met een extractor kun je zeker een eind komen. Eentje huren en meteen alles meepakken is inderdaad slim. Nadien is het niet gortdroog, maar je zou ook effe op 2 handoeken kunnen zitten terwijl je moet rijden. De rest droogt wel. ;)
 
Welkom!

met een extractor of waterzuiger (stofzuiger die ook water kan zuigen, Karcher bvb) lukt dit zeker.
eerst stofzuigen, dan insproeien met water en APC (all purpose cleaner)
beetje schrobben met borsten indien nodig (denk van wel ;) )
nadien water eruit zuigen