• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Honda accord type s: zwart klusjesman vingers verwijderen

dipsaus

Detailing addict
9 apr 2013
36
55
Beste mensen,

Ik zit met een vraag en kon het zsm niet vinden dus bij deze.

Ik heb met vanmiddag hard staan klussen aan me eigen auto, en hiervoor moest ik af en toe ook even in me auto wezen.
Nou heb ik goed opgelet maar heb ik toch op een plek me hemel aangeraakt.
Ik heb hier nu zwarte vingers op zitten.

Hoe kan ik dit het beste weghalen.
En wat heb ik daarvoor nodig.

Baal er echt van maar volgens mij is er wel een oplossing

Hey Hallo,

Ik zou dit zelf aanpakken met APC+D van Poorboys. Deze verdun ik dan tot 1:10, spray 1x op de vlek en laat dit even inwerken. Vervolgens neem ik dit af, misschien deppend als de vlek vettig is. Als 1x niet genoeg is, dan spray ik nog een keer, etc. Ik zou ook nog de verhouding kunnen aanpassen naar ongeveer 1:4.

Ik let er wel op dat ik de hemelbekleding niet zeiknat maak, misschien dat de lijm dit niet leuk gaat vinden en loslaat. :P

Deze APC is te gebruiken voor vele doeleinden, dus niet zonde om aan te schaffen.

Greetz

Even doorspoelen naar +- 5:00 min.
Pas dit ook toe en werkt echt altijd. Op mijn werk regelmatig toch zwarte vingers op de witte/beige hemel en a-style na het vervangen van een voorruit.

• Leuk
Reacties: David
Thanks voor de reacties.
Als ik het dus goed begrijp moet ik apc komen?
Dan ga ik meteen andere spullen halen voor me auto.
Betekend weer een nieuwe topic heb nu een zilveren auto dus weet nog niet welke wax en glaze ik moet hebben. Me neefje kan polijsten dus daar maak ik me geen zorgen om