• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoogglans dakwrap stappenplan?

MeanD

Detailing rookie
30 jul 2009
7
0
Hallo,mijn auto heeft een zwart hooglans dakwrap.nu is mijn vraag wat zijn nu de beste stappen voor een glans wrap? Kan er weinig over vinden op dit fora...
P.s mijn auto krijgt ook een Cquartz behandeling kan ik het wrap gedeelte ook mee nemen?...

Mijn eerste reactie is DLux van C.Pro, maar dat zeg ik onder ervaring te hebben met een wrap.

Weet niet wat de krimp en uitzet eigenschappen van de wrap zijn,maar kan me voorstellen dat een harde coating,in welke vorm dan ook, mee reageerd op de onderlaag.
Dit is even een vraag wat bij mij op komt. Goede vraag!

Op hoogglans wraps doet alles zonder oplosmiddellen goed. Of coating = hard, het goed doet op betrekkelijke zachte ondergrond geschikt is? Wil ik ook wel weten eigenlijk. Wie?

Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen met het polijsten van een hoogglans wrap.

Het dak van mijn auto staat in hoogglans zwart en ik merk dat deze erg krasgevoelig is. Kan ik er gewoon met een DAP icm finale/mezzo op?

Persoonlijk zou k de mezzo even laten voor wat het is. Zelf pak ik vaak de prof polish wat eigenlijk altijd een heel mooi resultaat geeft.

Mijn ervaring met wraps (mat en glans) zegt idd de Prof Polish.
Afwerken kan met: Ibrido, Supernatural en Reload.

Ben erg benieuwd naar de producten van Nanolex.
Deze hebben 'coatings' voor wraps (voor zover ik me verdiept heb in de producten van Nanolex).

Hmmmm misschien dan toch maar m'n wrap kleien/machinaal polijsten met finale op zwart en dan afwerken met reload?....

Clayen is mogelijk maar neem wel een zeer milde clay om marring te voorkomen.
De DJ SN fine is er perfect voor.