• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

houdbaarheid producten

sim

Detailing chief
17 feb 2010
111
85
Goedenavond,

Ik ben weer terug op het forum. Ik was een tijdje.minder enthousiast met poetsen.

Maar heb sinds vorige week een hele.mooie audi a4 b8 2.0 tfsi quattro gekocht en heb dus weer zin om.te poetsen.

Heb nog heel veel staan van misschien wel 4 a 5 jaar geleden.
Monello polijstmiddelen. Autoglym voor interieur en motor. Pete's 53 wax. 5050 wax. Verschillende flesjes voor de ruiten. Shampoo. Heb opde flesjes gekeke maarr zie nergens een datum.

Kan ik dit gewoon nog gebruiken? Wel zin om weer te gaan poetsen,al blijft het in je eentje veel werk hehe.

Ik hoor het wel.

Gr jimmy
 
Hi Jimmy,

Foto's van de auto!!

Haha, 4 a 5 jaar is misschien voor de polijstmiddelen wat lang, maar als je ze goed koel en droog hebt opgeslagen is het misschien nog prima. Ik zou gewoon zeggen probeer het, kijk even hoe de vloeistof is. Als ze er zo uit zien zou ik wat nieuwe flesjes kopen :
20170506_124644.jpg


Waxen zelfde, misschien de toplaag wat droog, maar ik denk dat de rest nog prima te gebruiken is. Heb ze ook kg niet gebruikt maar wel leuke waxen volgens mij!

Succes!
 
Ik schud alle flesjes zo nu en dan en heb alles vorstvrij staan. Denk dat dat de levensduur wel ten goede komt. 5 jaar staat het er echter nog niet bij mij.. :D
 
IMG-20170523-WA0009.jpg
IMG-20170525-WA0042.jpg
Bedankt voor de antwoorden. Zoals op de foto zien mijn flesjes er.nog niet uit.

Zag wel dat me wheelwax heel.vloeibaar is geworden.

Dit is.mijn auto nu.superr blij mee. Zal me nog is voorstellen in ander topic. Lijkt me ook leuk om.is samen met iemand de auto onder handen te nemen
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Als het goed is is dat in orde. Heb hem pas een week .

5 maanden geleden is die helemaal gereviseerd tegen het olieverbruik
 
  • Leuk
Reactions: Timm