• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Houdbaarheid shampoo

Jansen

Detailing guru
Tester of Bling
13 apr 2015
4.383
193
Utrecht
Dag forumgenoten,

Mijn BtbM is alweer bijna op, en ik was van plan een nieuwe fles aan te schaffen. Ik koop altijd een liter, maar omdat de 5L-verpakking zoveel goedkoper is per liter denk ik er sterk aan om die te kopen. Ik doe ongeveer 9 maanden met een liter, dus vijf liter moet goed zijn voor zeker 3,5 jaar.

Mijn vraag is dus: Hoe lang blijven deze, en andere, shampoos doorgaans goed? Daarnaast hou ik ook van variatie, dus misschien koop ik nog wel wat shampoos (Mother's en Bathe bijvoorbeeld), en dan is het helemaal fijn als ik na 2 jaar niet de overgebleven producten weg kan mieteren.

Jan

PS: Als er iemand in de buurt van Houten de 5L-verpakking wil delen dan hou ik me aanbevolen. Ik kom ook regelmatig in Utrecht, IJsseltstein, Zeist, Gorinchem en Driebergen.
 
Ik heb een kleine BTBM al zo'n 3 jaar staan ( heb veel soorten shampoo) en werkt nog prima, lijkt me geen probleem.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Is geen probleem. Ik zeg het even uit mijn hoofd, maar ik dacht dat de voorgeschreven houdbaarheid 5 jaar is. Dit betekend dat de echte nog langer is. En anders, heel veel vaker je auto wassen Jan.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen