• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hudson (Peter) stelt zich voor.

Hudson

Detailing rookie
25 okt 2008
6
0
Ik ben Peter Holsbeek en kom uit België, ben gek van auto's. Heb vorig jaar eindelijk mijn droom gekocht nl een subaru impreza wrx in het zwart, ik was de auto elke week en wax hem om de 4 maanden. Omdat dit nog niet het gewenste effect geeft heb ik me hier aangemeld om te leren wat ik nog meer kan doen
f_1000726m_e9105a4.jpg
 
ik behandel de wagen met turtle wax maar ben aant overschakelen naar meguiars, wil het verschil weten, heb vooral last van watervlekken en kleine swirls maar dit is blijkbaar mijn eigen schuld:(
 
Hallo Peter,

Welkom op dit gezellige en leerzame forum. Mooie aparte auto, zeker in deze kleur :)^

Al lezend zul je hier veel kennis opdoen. Verder zijn hier ervaren detailers die je altijd met raad en (soms ook wel) daad kunnen bijstaan. Als je overstapt van de schilpadden naar Meguiar's dan ga je echt het verschil merken. Ik kom er zo langzamerhand ook achter dat Meguiar's wel de naam heeft maar dat bepaalde andere producten net zo goed zijn. Het leuke hier is dat dit forum wat breder is georienteerd dan bijvoorbeeld het Meguiar's forum.

Veel plezier met deze verslavende hobby.

Groet,
 
Welkom. Veel lezen op dit forum en je gaat je auto vast en zeker anders wassen en poetsen. Alvast een paar belangrijke tips: Valma wax weggooien evenals je spons. Met de juiste spullen kom je een heel eind. Meguiars heb je al ondekt, dus dat gaat goed komen. Ennnnuuhhh.... Tim heeft nog vééééél meer mooie spullen.
 
Welkom..! :)^

Wat een wagen :heart_eyes:

Ps: Carclean verkoopt nog veel andere merken ,dus lees eens goed rond..
 
Hoi dorpsgenoot, nu pas je aanmelding gezien. Ben je er inmiddels al uit welke producten op je verlanglijstje staan, moeilijke keuze hé! ;)
 
Kan je alvast van Poorboys de SSR-reeks, de deluxe mega mega towel poetsdoeken, de Black Hole show glaze en de Waffle Weave Drying Towel warm aanbevelen. Verder reikt mijn ervaring niet met de PB produkten maar 't is een begin :grinning: .
 
Welkom,

En wat een auto. Weer eens wat anders dan blauw met goude velgen!
(en dan is dit zeker niet slechter!)

Heel veel plezier hier en veel succes met poetsen!
 
Dag Hudson!

Heb jou Impreza al meerdere malen kunnen bewonderen op de Tiense wegen. Echt knap hoor. Ken nog iemand uit Drieslinter met ene blauwe, maar het oudere model. En nog iemand met een ouder model uit Kumtich. Ne grijze..

Grtz
 
Merci mannen, maar hij is nog niet af zunne
NHke: Das dan Dieter(blauwe) en Filip(grijze) die je gaat kennen waarschijnlijk
 
En nog zo'n schitterende Subaru...Das is mijn andere droomauto...:) Ik zelf gebruikte EXp, black hole en een laagje nattys voor mijn zwarte audi...Moet voor de sub ook een schitterend resultaat geven. en die velgen staan hem prachtig!