• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hulp bij swirls en kleine krasjes

Bimmerf11

Detailing rookie
15 dec 2012
36
0
hoi allen,
mijn auto poetsen is nooit een straf geweest(voor wie wel op dit forum,^^ )Ik lees al een jaar mee op t forum, en heb me sinds een paar maanden aangemeld. uiteraard ook het een en ander aangeschaft en begonnen met detailen... Ik moet zeggen het valt niet tegen, maar als ik sommige zie ben ik toch jaloers...hoe doen ze t? Uiteraard speelt ervaring een rol, maar ben je toch steeds opzoek naar perfectie. Ook heb ik geen zin om elke keer weer iets nieuws te proberen...mijn vraag: Ik ben trotse bezitter van een bmw 5 touring 2jaar oud....maar ik zie SWIRLS]-0 ... en ik vind het moeilijk deze weg te krijgen, hetzelfde geld voor een klein krasje of een aangetipt steenslag beschadiging.
Nu was ik mijn auto volgens reeds vaak beschreven methode, heb m wel eens gekleid en gepoetst met een DAP( ik noem het maar even zo omdat ik denk daar zit de verbetering in.
in mijn collectie zit oa: monello's PB polish 2 glaze een wax en een sealant.... kortom hier zou het mee moeten lukken toch?
Dus: wie zou mij kunnen/willen helpen? evt tips?
bvd

gr. Daan
 
PB Pro Polish 2 KAN voldoende zijn,maar ik denk dat je met grover geschut aan de slag zult moeten...
 
Ik geef je met de Pro Polish met een DAP geen absoluut geen kans, of je BMW moet met zachte lak zijn overgespoten..
Beter opschalen naar een zwaardere combi.
 
ow wacht,ik zie nu 'monello's' erbij staan ook....
Te snel gelezen.... Dan moet het wel kunnen,afhankelijk van je pad keuze en de grofte van je polish...
 
Als jij je BMW aanpakt met de DAP i.c.m. de juiste pads en polijstmiddelen zou het moeten lukken om de swirls te verwijderen. Maak eens een sterkere combinatie met bijvoorbeeld Monello Mezzo en een witte (ccs) pad.