Beste detailers,
Binnenkort ga ik mijn wit-metallic Mazda 6 (2011) onderhanden nemen. Voor de auto en voor mijzelf wordt het de eerste keer met machinaal polijsten. Ik heb me al flink ingelezen en heb een aardig lange wish list samengesteld. Graag zou ik wat advies willen: zitten er producten tussen die ik gerust weg kan laten bijvoorbeeld, of zijn er producten die ik er zeker nog bij moet hebben volgens jullie. Ikzouhet niet erg vinden om wat te schrappen, de kosten lopen aardig op.
Lijst tot nu toe:
- DAP 900v2 lite pakket (oranje, groen, wit) - heb ik wat aan groen of liever zwart en rood bij bestellen?
- 5.5" rode pad (voor aanbrengen glaze)
- rode applicatie voor het met de hand aanbrengen van wax, glaze
- 4" pads (oranje, wit, zwart, rood) voor de moeilijke stukken zoals bumpers, achterklep (hoef ik dan minder af te plakken omdat je met kleine pas nauwkeuriger kan werken)?
- heb ik een pad primer nodig of gebruik ik PB spray & wipe?
- PB spray & wipe
- DoDo Juice supernatural detailing Clay 3x80 gram
- PB white Diamond
- PB ex-p sealant
- Collonite wax 845
- PB Wheel sealant
- Iron.X 500 ml
- Turtle Wax Rain Kleer
- Monello trio bundel (mitt plus een boel doeken)
- PB waffle weave droogdoek
- CSF Wheel brush
- 2 emmers met gridguard
- tire dress applicator
- foam gun voor Karcher
- Meg Premium Gift pakket. Die bevat Gold Class Shampoo, Perfect Clarity glass cleaner, Endurance tire spray, Gold Class Premium quick detail er en quick wax.
Over dit Meg pakket twijfel ik, ik denk niet alles zo snel nodig te hebben maar ja ik ben een leek.
Tips en opmerkingen welkom.
Binnenkort ga ik mijn wit-metallic Mazda 6 (2011) onderhanden nemen. Voor de auto en voor mijzelf wordt het de eerste keer met machinaal polijsten. Ik heb me al flink ingelezen en heb een aardig lange wish list samengesteld. Graag zou ik wat advies willen: zitten er producten tussen die ik gerust weg kan laten bijvoorbeeld, of zijn er producten die ik er zeker nog bij moet hebben volgens jullie. Ikzouhet niet erg vinden om wat te schrappen, de kosten lopen aardig op.
Lijst tot nu toe:
- DAP 900v2 lite pakket (oranje, groen, wit) - heb ik wat aan groen of liever zwart en rood bij bestellen?
- 5.5" rode pad (voor aanbrengen glaze)
- rode applicatie voor het met de hand aanbrengen van wax, glaze
- 4" pads (oranje, wit, zwart, rood) voor de moeilijke stukken zoals bumpers, achterklep (hoef ik dan minder af te plakken omdat je met kleine pas nauwkeuriger kan werken)?
- heb ik een pad primer nodig of gebruik ik PB spray & wipe?
- PB spray & wipe
- DoDo Juice supernatural detailing Clay 3x80 gram
- PB white Diamond
- PB ex-p sealant
- Collonite wax 845
- PB Wheel sealant
- Iron.X 500 ml
- Turtle Wax Rain Kleer
- Monello trio bundel (mitt plus een boel doeken)
- PB waffle weave droogdoek
- CSF Wheel brush
- 2 emmers met gridguard
- tire dress applicator
- foam gun voor Karcher
- Meg Premium Gift pakket. Die bevat Gold Class Shampoo, Perfect Clarity glass cleaner, Endurance tire spray, Gold Class Premium quick detail er en quick wax.
Over dit Meg pakket twijfel ik, ik denk niet alles zo snel nodig te hebben maar ja ik ben een leek.
Tips en opmerkingen welkom.