• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp gezocht met parkeerschade en Hond schade

Raab

Detailing rookie
30 okt 2014
32
0
36
Beste mensen,

Afgelopen donderdag kwam ik thuis na school, zag de auto en dacht hee hier zit nog wat wax. Maar dit bleek geen wax te zijn, iemand had er op school even fijn tegen aangereden zonder briefje achter te laten. Camerabeelden van school was ook niks op te zien ( stond net een boom voor )]-0.
Schadevoorbumper_zps8faf13f9.webp

Vanmorgen stond de hond langs de auto, toen ik de kofferbak opendeed dacht die ooh maar dan kijk ik even mee met jou @#$@#$ hond dus trok even haar nagels over de bumper.
Auto is zwart, hele mooie kleur maar je ziet er alles op.
Schadehond_zps2a92feae.webp

Ik zoek iemand die wat ervaring heeft en die mij kan helpen de schade als die nog te verhelpen is onzichtbaar te maken, anders wordt die toch overgespoten. En de hondenkrassen misschien met wetsanden te verhelpen heb hier zelf geen ervaring mee en leer graag. Ben in het bezit van een detailruimte met verwarming en goed licht, en een dap900. Ik kan eventueel ook naar iemand toe komen. Woon zelf in Gemert.

Hoor graag van jullie
Alvast bedankt

Groetjes,
Rob

Denk dat je zelf ook wel een heel eind gaat komen met je DAP. Doordat het op de bumper zit, is werken met de Rotary erg gevaarlijk en is een DAP het zwaarst wat je kan doen.
Gele pad met veloce moet het meeste wel weg zijn vermoed ik.

Als je liever hebt dat iemand "met ervaring" er naar kijkt wil ik je best helpen. Ik woon in Tiel en heb ervaring met wetsanden en rotary.

Gister mijn oom gesproken die is spuiter van beroep. Hij kon de schade aan de bumper en het dak wel maken en spuiten voor € 100 :-D.
Dus dan laat ik ze gewoon opnieuw spuiten en de achterbumper ook meteen, zijn de krassen en de orangepeel weg voor € 150.Gisteren ook de lakdikte gemeten en er zat maar 75 Micron lak op. Op de motorkap 224 micron:-/
De Celica ligt trouwens zo laag ( origineel ) dat ik ook wat sneeuwblokken heb geraakt met wat schade tot gevolg. Maar al met al komt het weer voor weinig geld goed.

Zal binnenkort wat foto's plaatsen als alles weer gemaakt is en de auto voorzien is van zo'n nano glass coating:-)^

Wauw, dat is lekker goedkoop zeg. Daar moet je het inderdaad niet voor laten. :-)^