• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Als alternatief voor de lite, kan je ook altijd nog AutoGlym Super Resin Polish gebruiken.

een lekker makkelijk redelijk hufterproof product die zeker ook bij beginners een mooi resultaat te weeg brengt.

in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden (polish) is het geen polijstmiddelen maar beschikt het over fillers.

daarna even toppen et voila de golf is weer in een mooie staat.

zou bij een donkere kleur wel voor een wax gaan, ondanks dat mensen zeggen dat de topping niet veel doet vind ik dat mensen die een wax gebruiken i.c.m. SRP mooiere resultaten halen als ikzelf met SRP en EGP(vloeibaar sealant/polymee)

de keuze in dergelijke dingen en helemaal als je op dit forum loopt te neuzen is natuurlijk reuze maar ikzelf (als beginner) haal hier toch mooie resultaten mee.

eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik alternatieven tot op heden nog niet heb geprobeerd maar wel heb gezien.