• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=7806]@RoCo[/USER] ,zeker heeft een glaze voordelen maar dan met name voor mensen die met de hand hun auto wat meer willen laten glimmen want het cleaner component (glave bevat meestal ook een cleaner) maakt toch de lak schoon en zowel lime prime Als black hole verwerken echt heel makkelijk.

Dan het “stapelen”  van wax ja dat kun je doen maar de oplosmiddelen tasten de eerste laag aan en wat is überhaupt de meerwaarde van dat 2e laagje ik weet het antwoord niet.

Elk geval zou ik het liefst geruime tijd willen wachten met de 2e laag zodat de eerste laag elk geval “uitgedampt” is.

Zelf ben Ik fan van Sio2/ceramic waxen zoals bv Waxaddict Quartz ,Kudos, Vortex of een Angelwax Enigma en dan is een 2e laagje echt niet nodig imo.