• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulpstuk om wielkastranden schoon te spuiten

GTS DTI

Detailing rookie
14 mrt 2010
30
0
Ik heb een Karcher hogedrukreiniger en ik heb het volgende ´probleem´. Veel auto´s hebben om omgefelste wielkastrand (vaak alleen achter) en hier blijft vaak een dikke laag modder achter zitten. Om roestvorming te voorkomen maak ik deze rand regelmatig schoon maar met een hogedrukspuit is deze plek niet te bereiken. hetzelfde doet zich voor bij de schachten voor de veerpoten voor.
Zijn er bijv ook flexibele eindstukken voor hogedrukreinigers te koop?
 
underbody-lans...? (voor bij de veerpoot sowieso)
en anders gewoon met de tuinslang en het handje doen, kun je ook gelijk voelen of er evt. ergens roest/deukjes/andere schades zitten ;)
 
Die plaatsen doe ik gewoon met de normale gardena spuit en een oude wasmit, zo ook de binnenzijde van de bumpers
 
ivo's zei:
underbody-lans...? (voor bij de veerpoot sowieso)
en anders gewoon met de tuinslang en het handje doen, kun je ook gelijk voelen of er evt. ergens roest/deukjes/andere schades zitten ;)

ik doe dit vaak met de vingers, maar er komt vaak veel zand en troep uit, en als dit gewoon weggespoten kan worden werkt dit veel schoner.

Waar is zo´n underbody-lans te koop?

dennis