• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hydro 7500

Jaime

Detailing trainee
15 mrt 2014
22
45
Ede
Hoi mede detailers.
Ik zit te kijken naar een extractie machine, de numatic is mij op dit moment te duur (weet nog niet hoevaak ik zoiets gebruik).
Nu zie ik een andere kandidaat langs komen de hydro 7500.
Na even wat zoek werk is dit volgens mij de zelfde leverancier als de hydro 7000 die niet meer te koop is.
Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met de hydro 7500?
 
Heb vandaag de de numatic besteld bij blokker online dit weekend -10%

Zat er al zeer lang over na te denken en nu de knoop doorgehakt, voor mij ook een vraagteken over hoeveel hij gebruikt gaat worden , hij is dubbelzijdig dus deze gaat als stofzuiger enkel voor de wagens gebruikt worden dan kom je met een zak toch een aardig eindje.

Misschien heb je er wat aan , ik zelf heb geen ervaring met een extractor

Ik ben afgegaan op de recensies ,google,forum etc... en de George komt toch dikwijls positief eruit

Alvast succes met de zoektocht en eventuele aankoop , hier nog een linkje van de George

http://www.blokker.be/nl/huishoudel...gers/numatic-nat-droogzuiger-george-gve-372-2
 
@Manny4pacman, goede keus.

Inmiddels even geleden dat ik een Numatic George heb aangeschaft. Had eigenlijk alleen een extractor nodig en twijfelde destijds - o.a. door de prijs - heel erg of dit een goede keus zou zijn. Na aanschaf geen moment spijt gehad. Het is kwalitatief een hele goede stofzuiger/extractor die we tegenwoordig ook gebruiken als stofzuiger.
Het enige nadeel is wellicht dat hij wat luidruchtiger is dan onze andere stofzuiger.
 
Vandaag toch maar een George aangeschaft, deze was in de aanbieding voor €200 dus dan is het verschil niet zo groot meer ;)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR