• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ibiza 6J Will-I-Am

william6j

Detailing rookie
12 jun 2014
9
0
Beste medeforumers. Sinds een tijdje rijdt ik een zwarte Seat Ibiza 6J SC. Er zitten wat leuke opties op zoals sportstoelen met stoelverwarming, lederen stuurtje, climatronic enz. ik heb bewust voor een zwarte gekozen. Want daar heb je natuurlijk de mooiste reflectie op ;) Vorige week heb ik samen met een maat van me de auto onder handen genomen met de pro900 en de dap900. Het was een flinke klus maar hebben het in een dag gehaald. Hij ziet er goed uit maar ben niet helemaal tevreden. De auto heeft erg veel orange Peel en heb gister een bestelling bij CC geplaatst met oa black hole, exp (heb ik al) M205 en wat denim pads. Heb dit nog nooit gedaan maar heb wat tips gekregen van de mannen van CC tijden een Rotary clinic. Dus hopelijk wordt het een echte spiegel. Hieronder al wat foto's. Opzich ziet hij er zo prima uit.
Foto550-YP7CJFEK.webp
Foto550-RHZYQBCP.webp
Toch wel wat swirls
Foto550-KQYV3QAW.webp
En nog meer.
Foto550-3YYZTFLA.webp
Na de Rotary wat hologrammen. ;)
Foto550-AJBITOWT.webp
En een hele mooie reflectie. Maar kan beter natuurlijk!
Foto550-ZBIY3GIZ.webp
Foto550-KPNQ6YXR.webp
Erg veel orange peel
Foto1k0-RG3HB8OG.webp
Totaalplaatje
Foto550-HZIOCGM4.webp
Beading
Foto1k0-7RE8OWPC.webp
Dak reflectie
Foto1k0-NCIQBA87.webp
Gr William

Mooie nette Ibiza! Zelf ook getwijfeld zo'n model aan te schaffen. Maar ik vond de 1.2TSI een te zenuwachtige motor. Verder prima detail, staat er vol glans bij!

Goed plan, idd kopen als je wat leuks voorbij ziet komen! Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk