Vandaag was het eindelijk weer eens lekker weer en nét warm genoeg om onze Ibiza eens te wassen en
daarna te voorzien van een laagje collinite 845
Begonnen de auto af te spuiten, hierna te wassen volgens de 2-emmer methode met Meg's Nxt 2.0 tech wash en de meg's washmitt.
(binnenkort is de fles leeg en ga ik eens kijken of dodojuice btbm me bevalt)
Even gekeken met de Mothers clay of er wat af wilde komen, maar gelukkig was de lak goed schoon. (Had hem in september meteen voorzien van een laagje NXT 2.0)
Kunstof delen en wieldoppen :schaam met PB's APC 1:10 schoongemaakt.
Vevolgens afgedroogd met de PB's Waffle Weave Drying Towel
En toen met een Red Soft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator (dus idd met de hand) de Collinite 845 opgebracht.
Gezien de tijd waarin het droog genoeg is / warm genoeg is heb ik geen foto's van te voren gemaakt,
maar zie hier het resultaat:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
daarna te voorzien van een laagje collinite 845
Begonnen de auto af te spuiten, hierna te wassen volgens de 2-emmer methode met Meg's Nxt 2.0 tech wash en de meg's washmitt.
(binnenkort is de fles leeg en ga ik eens kijken of dodojuice btbm me bevalt)
Even gekeken met de Mothers clay of er wat af wilde komen, maar gelukkig was de lak goed schoon. (Had hem in september meteen voorzien van een laagje NXT 2.0)
Kunstof delen en wieldoppen :schaam met PB's APC 1:10 schoongemaakt.
Vevolgens afgedroogd met de PB's Waffle Weave Drying Towel
En toen met een Red Soft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator (dus idd met de hand) de Collinite 845 opgebracht.
Gezien de tijd waarin het droog genoeg is / warm genoeg is heb ik geen foto's van te voren gemaakt,
maar zie hier het resultaat:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]