Hoi,
Mijn naam is Pedro en woon in Tilburg
Ik ben een Senior ICT Beheer (Microsoft/VMware voor de ICTers op dit forums) en mijn hobby is gamen/muziek(hardstyle).
Met pijn in m'n hart heb ik vorige week afscheid genomen van m'n Opel Astra.....waarom?
-Dave is wederom papa geworden 7 weken geleden
-Astra van een 2/3 deurs en dat is echt niet handig met twee kids
-Hij was van '98 en er mankeerde elke keer wel wat aan tegenwoordig!
Dus, wat hebben we gekocht? Jaja, een Opel Meriva......een burgelijke bak maar wel met een sportief tintje!.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Goede audio installatie in laten zetten uiteraard
Maargoed, ik ben hier terecht gekomen omdat ik nogal graag een schone/blinkende auto heb en dat je op zwart echt alles ziet, wtf zeg
Nou kunnen ze mij vanalles wijs maken wat ik nodig heb enzo, maar volgens mij kunnen de mensen op dit forum mij daar wel mee helpen?
Groeten,
ICTFreak
Mijn naam is Pedro en woon in Tilburg
Ik ben een Senior ICT Beheer (Microsoft/VMware voor de ICTers op dit forums) en mijn hobby is gamen/muziek(hardstyle).
Met pijn in m'n hart heb ik vorige week afscheid genomen van m'n Opel Astra.....waarom?
-Dave is wederom papa geworden 7 weken geleden
-Astra van een 2/3 deurs en dat is echt niet handig met twee kids
-Hij was van '98 en er mankeerde elke keer wel wat aan tegenwoordig!
Dus, wat hebben we gekocht? Jaja, een Opel Meriva......een burgelijke bak maar wel met een sportief tintje!.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Goede audio installatie in laten zetten uiteraard
Maargoed, ik ben hier terecht gekomen omdat ik nogal graag een schone/blinkende auto heb en dat je op zwart echt alles ziet, wtf zeg
Nou kunnen ze mij vanalles wijs maken wat ik nodig heb enzo, maar volgens mij kunnen de mensen op dit forum mij daar wel mee helpen?
Groeten,
ICTFreak