• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

iemand ervaring met autoglym HD wax?

crae

Detailing rookie
12 mei 2010
31
0
ik zit met de gedachten om de autoglym hd wax aan te schaffen, heeft iemand ervaring met deze wax?qua diepe glans en houd hij lang enz. grtjs en alvast bedankt!!:)

Ik heb deze al op 1 wagen gebruikt, aanbrengen ging lekker ,afnemen ook.

Glans vond ik zeer degelijk, standtijd kan ik niet veel over zeggen aangezien het een auto van een klant was en de auto na de detailbeurt niet meer (of bijna) gereden heeft.

Hij was in iedere geval tevreden ;-)
Met echte waxen heb ik niet zo heel veel ervaring maar deze durf ik toch aan te raden!

hey dank je wel voor je antwoord, ik ben al weken aan het piekeren welke wax ik zou nemen, maar door verder door te zoeken vind ik meer en meer goede reacties van deze wax, thanks!!

ik vraaf me af waarom perse voor autoglym gaan?

is echt geen goedkope wax, waarom niet voor een dodojuice wax gaan?

De autoglym hd-wax is een super wax, heb hem zelf meerdere keren op men eigen wagen gebruikt.
Tis een wax met een beschermtijd van tussen de 4 en 5 maanden, hij brengt zeer gemakkelijk aan. Na een kleine tien minuten curen kan de wax makkelijk worden verwijderd. Kwa bescherming is hij beter dan een gewone dodo wax, kwa uitstraling is het niet alles, maar dat hoeft niks te zeggen.
Autoglym heeft een outbollig image maar daarom werken de producten niet goed.
Ben blij dat je ook naar deze wax kijkt, niet iedereen moet voor dodo juice of dergelijke gaan...

@ aron, tja kweet eigelijk niet waarom de HD wax me aanspreekt, maar ik dacht eigelijk gewoon eens voor iets anders te gaan:) tewijl ik ook aan purple haze zat te denken, die ook vele me aanraden, dus ja:), prijs is ongeveer hetzelfde, grtjs!

Zucht... :roll

Glans behaal je niet alleen door een wax, welke dan ook, op de lak te smeren.

Met een goede :! VOORBEREIDING :! valt of staat de glans ;)

Smeer eens een wax op een vieze of niet eerder behandelde auto, gaat ie dan glimmen als een tiet?

ah ja ok, de voorbereiding gat wel voldoende zijn denk ik met ssr2.5 en ssr1 en dan srp, hierna doe ik de wax pas , dacht dat er ook vershil in wax was voor de diepe glans!

Zie de wax als het bekende kersje op de taart.

Immers, je gaat niet eerst een kers op de bodem van de bakvorm leggen en dan de rest erboven op leggen...