• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand ervaring met : Chemical Guys - New Car Scent

NHke

Detailing chief
11 jan 2009
707
100
Hallo,

heeft er iemand ervaring met Chemical Guys - New Car Scent ?

Dit zou een interieur spray zijn die naar de "nieuwe autogeur" ruikt..
 
Ik heb ook de New Car Scent, maar eerlijk gezegd valt hij me wel tegen :confused:

Andere geurtjes ruiken veel lekkerder... zo heb ik ook de volgende geuren gehad van Chemical Guys

- Cocos
- Vanilla
- Water melon
- Green Apple

De New Car Scent gebruik ik alleen voor de Lupo want mijn vrouw word er zelfs misselijk van, in haar Passat geurt dan ook alleen maar Green Apple

Maareh... by the way: verkoopt Carclean ook deze Scents :party:
 
Naar een nieuwe auto ruikt het echt niet. Het is een apart geurtje.
Maar ik krijg meer positieve reacties op de geur van Megs APC dan van CG New Car Scent.
Zelfs Megs Tech Protect vind ik beter ruiken.
 
Deze wel ,heeft ook een geurtje..

Er bestaan ook busjes voor op gordijnen en matten in huis te gebruiken ,deze hebben een minder speciale geur ,maar ruiken wat neutraler.
 
Het is inderdaad persoonlijk, ik vind het niks als mijn auto zou ruiken naar:

- Cocos
- Vanilla
- Water melon
- Green Apple

:-&

Zo hoort een auto simpelweg niet te ruiken. Een auto hoort te ruiken naar..... een auto ;) En niet naar één of andere chemische nepgeur. :no
 
Gelukkig is het de "klant" die bepaalt. Je klant zal maar een boer zijn die het prettig vind als de auto landelijk ruikt ;). Niet mijn ding, maar ik hoef er niet in te rijden dus als de klant wil dat ik er cocos, vanilla, watermelon of greenaple of voor mijn part koeie stront in spuit, dan doe ik dat :d
 
ik heb nog weleens last van flatulentie:D :D :D
........


ik vind een aangenaam geurtje (zown kerstboom aan de binnenspiegel) wel goewwww,^^
 
moet zeggen dat een interieur na apc+ van meg helemaal niet vies ruikt (ook niet superlekker, maar toch).
Ook natural look best goed te doen
 
Ik vind APC+ ook echt niet lekker ruiken... sommigen zeggen dat hij naar sinasappelen ruikt, maar ik weet niet waar zij die sinasappelen kopen ;)

Vooralsnog grijp ik voor een lekker luchtje naar de Scents van Chemical Guys, het zou perfect zijn als CC deze ook gaat opnemen in het assortiment :)^
 
ik heb nu een geurtje 2 dagen geleden gebruikt 'lime scent'
ik heb op elke automat 1 keer gesprayt voor ik naar het werk reed.
ruikt lekker fris, af en toe onderweg zo een opflakkering van de geur die niet overheersend was.
toen ik 9u later terug naar mijn auto stapte en benieuwd was of het nog zo lekker rook
heb ik enkele keren moeten ruiken, ...... geen geur meer te bespeuren8o :sob:

ik niet blij natuurlijk:bad

doe ik iets verkeerd? moet ik meerdere malen sprayen?.....