• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand ervaring met de Waxaddict Hydrorim spray?

Ha das toevallig, ja gisteren geprobeerd op mijn velg.
Lekker op de velg spuiten nat of droog, ik deed sprayen op de natte velg, daarna met een doekje afnemen, mooie glans en makkelijk te gebruiken, duurzaamheid is nog even onbekend.
 
Wat ik mij nog wel afvraag: als je dit spul op de wielen spuit komt het ook op de remschijf. Dat lijkt mij voor de werking can de remmen niet echt bevorderlijk. Of merk je daar niks van?
 
Wax of sealants worden met gemak door polijsten verwijderd. De frictie van remblokken op remschijven zorgt ervoor dat wat er op de schijf is gekomen er met een tel remmen er weer af is...
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
@MeganeRS bedankt voor de link. Op dit moment kan jij denk ik niet iets zinnigs zeggen over de standtijd zo te lezen ;)
Ik ben al tevreden als een product 2 tot 3 weken bescherming geeft :) het gaat mij meer voor de bescherming van de gepolijste randen.
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS
@tamer
Die gepolijste randen heb ik ook op de zomervelg, zit er nu een weekje op velg blijft redelijk glimmen, zaterdag bij mooi weer even wassen, dan schrijf ik wel even hoe of wat.
 
Ik heb het vermoeden dat het redelijk easy on easy of is iig :) ik wacht even af op je reactie dan kan ik in het weekend bestellen :joy:
 
ook twee weken terug voor de eerste keer gebruikt, benieuwd naar de volgende wasbeurt.

voor de moment echter het weer er niet voor...
 
En ingespoten... ben benieuwd...
 

Bijlagen

  • IMG_1054.JPG
    IMG_1054.JPG
    140,9 KB · Weergaven: 152
  • Leuk
Reactions: RoyR
Heb het net ook uitgeprobeerd, erg fijn product in verwerking. Bij open velgen wel uitkijken dat je niet veel product verliest. Maar echt easy on easy off. Schijnt ook op nat oppervlak te kunnen, geen ervaring mee.
Ik ben echt onder de indruk van waxaddict, gevaar is groot om deze lijn uit te breiden.
ik zou het product aanschaffen, krijg je geen spijt van ;)
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie