• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand ervaring met Rust-oleum Neverwet?

johnsdale

Detailing addict
4 jan 2010
189
62
Ik was een beetje op Youtube aan het rondkijken en kwam hier Rust-oleum Neverwet tegen.
Dit lijkt me een super mooi product voor de velgen, wielkasten enz...
Heeft er iemand hier al ervaring mee??

&feature=youtube_gdata_player

Als je andere filmpjes hier over bekijkt, kun je zien dat het maar enkele minuten werkt
en het kan ook niet tegen zeep enzo.

En dit is dus NIET echt geschikt voor "ons".... Er blijft een waas over het behandelde oppervlak. Dit is meer geschikt voor textiel en schoenen.

Zag er nog een paar, mooi spulletje maar ja je weet wat ze zeggen he... Elk nadeel hep ze voordeel :-d
Dus haken en ogen blijven altijd wel.

Wat wel in NL geleverd wordt is Exo van Gtechniq. Ik heb het op m'n auto gebruikt maar het is voor andere zaken ook geschikt waaronder steen, aluminium, plastic, stof etc. Ik mag hier geen link plaatsen maar als je op de .com website kijkt (niet NL) dan hebben ze een application product sheet PDF.

Youtube linkje mag wel ;)

Zelf overigens geen ervaring met exo, wel met wat andere produkten van gtechniq

effe een Quote-je gemaakt-dit topic loopt al heel wat langer mee-op Autodetailing al sinds 2011

Dat neverwet ziet er goed uit, wel opvallend dat alles wat er getest wordt wit/licht gekleurd is.

Het wordt niet aangeraden om het op autolak te gebruiken.
Hieronder een quote van een leverancier van Neverwet.

Coating a car with NeverWet is probably not a good application for the product. As you suggest, it’s likely to leave a sort of frosty white finish to the car paint. Car wax is still your best bet for protecting your car’s finish. (I’ve amended the response I wrote to another query about this.)

In our demonstration, everything we tested it on is white merely because white would show if there were any liquid sticking to the material. We strongly recommend that you test NeverWet in a small, inconspicuous section of the material if the appearance is important.

NeverWet is not intended to protect against UV damage. It’s not intended to protect against oil. NeverWet is not a permanent coating. It may need to be reapplied, depending on how you’re using it.

-Craig, from The Home Depot

Het spul is wel bizar als toepassing op textiel..

Gegroet J aka ZW10

Zoek op YouTube eens het filmpje ''NeverWet on car panel experiment''. Ik denk niet dat het iets voorbij zou zijn!