• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand ervaring met SLK?

Ser Zeeland

Detailing rookie
18 okt 2016
10
15
46
Beste forumleden,

Zijn er detailers die ervaring hebben met het interieur van een SLK? De mijne is uit 2008 en bij de eerste schoonmaakbeurt viel me meteen op dat het zwarte kunststof van de middenconsole (gedeelte op de foto, dus rondom het scherm) extreem snel krast, zelfs schoonmaken met een MF-doekje trok er al krassen in!
Op de foto is het niet te zien overigens door slechte verlichting.

Met wat cockpitspray op een stukje hele gladde stof nog wat kunnen verbeteren gelukkig, maar ik ben wel enigszins benauwd geworden voor de normale wekelijkse schoonmaakbeurt binnen zal ik maar zeggen. Iemand die dit ook al eens heeft meegemaakt??

MiddenconsoleSLK.jpg
 
Geen ervaring mee, misschien zo je er beschermfolie over kunnen doen die je ook op smartphone wel eens doet.
 
Ik heb hier ook geen ervaring mee. (Kunststof dat zó gevoelig is)

Misschien is het een idee om hier dan een semi-permanentere oplossing voor te vinden in de vorm een coating? Iets als Gyeon - Trim.

Het is maar een idee. :)



Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Ser Zeeland