• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand ervaring met Wowo's leather kit?

Tomsel

Detailing guru
10 sep 2018
474
150
Goedemorgen,

Ik ben benieuwd of iemand hier ervaringen heeft met de wowo's leather kit, zoals aangeboden in de shop. Momenteel gebruik ik een set van meguairs, maar deze is bijna op. Ben nu zoekende naar een nieuwe set, ieand suggesties? Het leer moet zijn natuurlijke uitstraling behouden, dus geen glimmend leer na een goede onderhoudsbeurt :)

Groeten Tommie
 
Ik heb de Wowo's leather cleaner gebruikt. Werkt goed. Deze heb ik afgetopt met Waxaddict leerwas.
Geen glimmend leer maar wel mooi schoon. Het hardnekkige vuil heb ik weggehaald met groene zeep en een borsteltje.
 
  • Leuk
Reactions: Tomsel
Ik heb alleen Mothers - LeatherTec en Gliptone- producten gebruikt. Beide bevallen goed. :)

Mothers ruikt fris, Gliptone mild naar leder.
Beide maken de boel niet glimmend.
Beide makkelijk te verwerken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tomsel
@Tomsel Ik heb de wowo's leather kit al verscheidene keren gebruikt, alsook voor onze lederen zetel in huis.
De cleaner is zeer goed, maakt uitermate goed schoon en de leder voeder maakt het leder weer lekker zacht en mals zonder een glimmende schijn.
Enige nadeel is de geur (voornamelijk van de cleaner), die is behoorlijk sterk, maar dit is wel voor de meeste leather cleaners zo.
 
  • Leuk
Reactions: Tomsel
Dank voor de reacties! Hier kan ik wat mee......eens kijken welke ik binnenkort ga bestellen :)