• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

IJsblok hier...

IJsblok

Detailing addict
19 jan 2014
70
65
Ridderkerk
Beste allemaal,

Ik had hier net een heel verhaal geschreven maar bij het posten was het weg dus hou ik het nu even kort.
Ik ben Paul de Gans, rij een Opel Omega 2.6 V6 handgeshakeld met Irmscher pakket. Ik heb vorige maand een Dap500 aangeschaft via carclean met monello kit tijdens de Dappere Dinsdag.
Dit heb ik gedaan nadat mijn auto door een medeforumer van het Opel Omega Portal was gedapt en al meerdere verbluffende resultaten heb gezien van gedapte auto's.
Ik wil dit uiteraard gaan uitbreiden met diverse pads en pasta's, ik heb het afgelopen jaar al aardig wat gekocht voor interieur, en exterieur schoon te maken en te behandelen bij Carclean.com en in de winkel zelf in Berkel.
Ik hoop hier dus veel informatie te vinden en tips over van alles en nog wat.

null_zps235915c3.webp

null_zps26652a6b.webp

null_zps4a74c7d9.webp

null_zps80e3ce34.webp

null_zpsd5fdac67.webp

null_zps9cd4b8f5.webp

Gr. Paul

welkom, zijn die banden ook ingesmeerd? Zien er heel (schoon) zwart uit met een lichte glans!!

Welkom Paul !

Is je maatje toevallig Sjoerd ?
Heb ik jou Omega ook tijdens de oliebollenavond gespot of was dat een andere Omega rijder ?

Gr. Arjan

Juffer1;351196 zei:
Welkom Paul!

Heb ik jou Omega ook tijdens de oliebollenavond gespot of was dat een andere Omega rijder ?

Gr. Arjan
Hoi Arjan,

Nee dat was ik niet, had er graag willen zijn maar was aan het werk. Waren er inderdaad een aantal van het OOP.

Gr. Paul

Hee, ook hier! :cool

Juffer1;351196 zei:
Welkom Paul!

Gr. Arjan

Dat was die van mij denk ik, volgens mij had ik de enige zwarte Omega bij me die avond.