• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik ben nieuw hier

PM_Petrol

Detailing addict
6 aug 2014
71
55
31
Hallo, ik ben nieuw hier en kom me even voorstellen.

PM, 20 jaar en nog geen ervaring in de detailing.
Ik heb een bruine Chevrolet Spark die ik graag goed wil onderhouden. Ik was de auto regelmatig alleen met shampoo.
Velgen worden ook altijd netjes mee gereinigd met een velgenreiniger. Nu ga ik echter voor het uitgebreide werk, kleien, waxen etc.
Dit weekend gaat het dan eindelijk gebeuren, ik koop wat starter spullen om de auto een keer een goede wasbeurt te geven.
Ik heb het exterieur stappenplan al doorgenomen dus het moet wel goed komen ;).

Hallo,
Welkom op het forum. Je gaat a.s. zaterdag starten, maar op hetzelfde moment is er bij Carclean in Berkel Rodenrijs een bijeenkomst waar heel veel detaillers aanwezig zullen.
Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar dit is een goede gelegenheid om veel te horen, veel te vragen en heel veel nieuwe informatie te krijgen. Misschien een idee??

Berkel en Rodenrijs is niet zo ver weg van Spijkenisse ;).
Ik kan het natuurlijk overwegen. Bedankt iig.