• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ik stel me ff voor

mccs

Detailing rookie
11 mei 2010
5
0
hallo allemaal ik stel me ff voor ik ben martino uit maastricht , ondertussen :! 32 :! jaar oud en vader van 3 kids .
ik ben zelfstandig ondernemer en heb een auto poets bedrijf , heb van mn hobby echt mijn beroep gemaakt en bevalt super .
ik rijdt een audi a3 uit `99 , die al aardig wat spul over zich heen heeft gehad .
in de zaak gebruik in autosmart en sindskort ook system, maar prive ben ik een alles probeerder van valma tot meg`s .
hebben jullie ervaring met deze spullen , laat het maar weten .
ik heb al heeeel veeeel gelezen op het forum en wat dingen geleerd die ik nog niet wist of nog niet onder de knie had , super forum .
groetjes mccs:-)^

Welkom!

Zijn er toch wel wat mensen die hun auto naar een poetsbedrijf brengen?
De meeste mensen geven er niks om hoe hun auto eruit ziet (behalve deze forummers natuurlijk). Ik vraag me dan ook af welke auto's je mag detailen? Of beter gezegd, van wie de auto's afkomstig zijn.
Ik vind eigenlijk dat er meer mensen aandacht aan hun auto mogen besteden. Als ik toch telkens de auto's bekijk die naast me in de file staan...
Zie je een dure auto die er vies uitziet en als je ook nog op de velgen let... Dan beginnen mijn handen toch te jeuken.
Tja, auto's poetsen hebben bij de meeste mensen geen prioriteit.

Veel plezier hier!

Welkom op "ons" geweldige forum!
De input van een detail pro lijkt me zeer zinvol en leerzaam voor ons.
Veel plezier.
Oh ja Danielle, helemaal met je eens hoor dat de gemiddelede automobilist zeer slecht voor zijn auto zorgt en dan te bedenken dat 70% van de nieuw gekochte auto's met een lening gekocht is .............. dan zou je er toch zeker zuiniger mee omspringen.

bedank folks , voor de welkomsten

er zijn tog redelijk wat mensen die hun auto laten doen bij mij , het gaat dan meestal om de oudere mensen die het niet meer kunnen of de mensen die het niet willen of geen verstand ervan hebben ,
maar mn meeste klanten haal ik bij de auto dealers en dan spreek ik over een dealer of 10 en die zijn tog vrij groot , en voor hun doe ik standaard beurtjes dan : buitenkantje wassen niks extra , binnen doen we de raampjes en de kunststoffen en we zuigen alles we dus ook in de stoelrail en de minder bereikbare plaatsen , de meeste particulieren die vragen wel voor wat extra zorg zoals de waxbeurt of polijst beurtje , en dan heb je ook nog de:( rijdende vuilnisbakken die moet je een makeover doen dus ook stoelen en hemel en de vloer diepreinigen.
dus ja er zijn tog redelijk wat mensen die hun auto brengen en groot de ervan zal lease rijder zijn , als de wagen maar blinkt :cool dan vindt ik het prima:cool .

groetjes mccs