• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ik stel me ff voor

mccs

Detailing rookie
11 mei 2010
5
0
hallo allemaal ik stel me ff voor ik ben martino uit maastricht , ondertussen :! 32 :! jaar oud en vader van 3 kids .
ik ben zelfstandig ondernemer en heb een auto poets bedrijf , heb van mn hobby echt mijn beroep gemaakt en bevalt super .
ik rijdt een audi a3 uit `99 , die al aardig wat spul over zich heen heeft gehad .
in de zaak gebruik in autosmart en sindskort ook system, maar prive ben ik een alles probeerder van valma tot meg`s .
hebben jullie ervaring met deze spullen , laat het maar weten .
ik heb al heeeel veeeel gelezen op het forum en wat dingen geleerd die ik nog niet wist of nog niet onder de knie had , super forum .
groetjes mccs:-)^

Welkom!

Zijn er toch wel wat mensen die hun auto naar een poetsbedrijf brengen?
De meeste mensen geven er niks om hoe hun auto eruit ziet (behalve deze forummers natuurlijk). Ik vraag me dan ook af welke auto's je mag detailen? Of beter gezegd, van wie de auto's afkomstig zijn.
Ik vind eigenlijk dat er meer mensen aandacht aan hun auto mogen besteden. Als ik toch telkens de auto's bekijk die naast me in de file staan...
Zie je een dure auto die er vies uitziet en als je ook nog op de velgen let... Dan beginnen mijn handen toch te jeuken.
Tja, auto's poetsen hebben bij de meeste mensen geen prioriteit.

Veel plezier hier!

Welkom op "ons" geweldige forum!