• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik wil mezelf ook voorstellen

RobvanPelt

Detailing rookie
16 apr 2012
142
0
Hallo allemaal ,

Ik wil me zelf dus ook voorstellen mijn naam is dus Rob van Pelt en kom uit Dordrecht Zuid Holland dus.

Ik lees nu een weekje of drie mee en besloot me zelf nu eens voor te stellen omdat ik zelf ook nog wat

vragen wil stellen over een aankomend project van me mijn vriendin d´r Renault Megane uit 1998.

Zij heeft deze auto pas gekocht van een particulier hier uit de omgeving maar daar is ze flink mee bedonderd.

Dit zit hem voornamelijk in de lak ze hebben dit met een of ander goedje ingesmeerd dat de lak wel nieuw leek,

schijn bedriegt echter want na het wassen van de auto kwamen er een heel hoop krassen en plekken tevoorschijn.

Maar goed dit zal ik nog gaan plaatsen in een ander topic en hoop goede steun te krijgen om dit probleem op te lossen.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik dat natuurlijk wel ...

Mvgr Rob van Pelt

Welkom... waarschijnlijk een siliconenbom opgegooid, dit maskeerd heel erg goed. Totdat je gaat wassen of een paar beste regenbuien!

Welkom!

De lakdefecten waren netjes gemaskeerd met een filler rijk middeltje. Plaats ff een paar foto's zodat we kunnen zien wat je bedoelt.

Welkom, succes met de auto.
Mocht je er niet uitkomen , er is altijd wel iemand bij jou in de buurt die je verder kan helpen.;)

Hallo allemaal ,

Bedankt voor het warme welkom lijkt op een hele hechte poetsfamilie maar dan anders :lol

Voor de andere Dordtenaar leuk dat ik dus niet niet de enige Dordtenaar ben op dit mooie forum.

Mocht ik er niet uit gaan komen zou het heel fijn zijn om advies te krijgen in levende lijven.

Verder wil ik een project topic aan gaan maken maar ga eerst goede foto's proberen te maken.

Ik wil proberen om dit weekend alles te gaan realiseren zodat ik zo snel mogelijk met de Megane

aan de slag kan gaan want dit ziet er niet uit lijkt wel alsof de halve wagen onder de steenslag zit.

Ik ben uiteraard terug gegaan naar de verkoper en hem even gezegd dat ik geld terug moest hebben.

Dit heeft hij ook gedaan met een hoop bombarie maar ben niet eerder weg gegaan tot ik het had.

Bedonderen moet die maar bij een ander doen maar nu het wagentje weer mooi zien te krijgen

voor mn vriendin ze was er zo blij mee maar voelt het nu aan als een grote domper jammer genoeg !

Heb al een dap aangeschaft maar nu de volgorde nog op een rij zien te krijgen verhaal krijgt een

vervolg maar dit volgt nog in het topic die ik zo snel mogelijk ga aanmaken.

Allemaal de groeten en nogmaals thanks voor het warme onthaal ,

Rob van Pelt ,^^

Welkom naamgenoot.

Goed dat je terug gegaan bent naar de verkoper en geld terug hebt gevraagd.
Kan je mooi spullen bij CC bestellen om van de Megane weer een glanzende bolide te maken.

Greets,

Rob aka Vadebo

Welkom op dit forum.
Vervelend van de auto, maar als het je lukt om de auto weer op orde te krijgen, dan zal dit wel een goed gevoel geven. Je hebt gelijk een mooi project om me te beginnen en wie weet waar het schip zal stranden.
Gr. :cool