• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Info voor een extractor

J

Joel

Guest
Goedendag,

Ik zou graag een extractor willen hebben, maar ik weet niet goed welke.
Nu ga ik samenwonen met mijn vriendin en bedacht ik me of er een extractor is wat je ook als gewone stofzuiger kan gebruiken. Dan sla ik natuurlijk 2 vliegen in 1 klap!

Dus als jullie hierover meer informatie hebben!?

Alvast bedankt!
 
IK heb ook zo'n Numatic George en die kun je inderdaad ook gebruiken als normale stofzuiger. Realiseer je echter wel dat het een vrij lomp en redelijk zwaar ding is wat trap op/trap af niet echt ideaal is. Ik zou voor een paar Euro een normale stofzuiger erbij kopen. De Numatic kun je in vergelijking met NL relatief goedkoop in Engeland bestellen. Zoek maar eens op Numatic George UK en je komt hem vanzelf tegen.
 
Ik heb mij een numatic George aangeschaft en moet zeggen hij werkt tot nu toe prima, Heb hem nog niet gebruikt waarvoor ik hem heb gekocht en dat is de auto natuurlijk.
Maar heb hem even in huis getest met stofzuigen en heb een droogloop mat gereinigd en bij beide werkte hij prima dus hoop ook dat ik hier veel plezier aan zal beleven.
 
Ik ben me ook aan het oriënteren voor een extractor. In eerste instantie vond ik de Extra 2000 interessant maar is nergens leverbaar op dit moment...
Nu heb ik de Lavor GNP 20 Pro op het oog. Iemand bekend met dit apparaat?

Het toestel zal door mij enkel en alleen hobbymatig gebruikt worden.
 
Ik zag toevallig dat onderstaande nat/droogzuiger bij de Lidl nog geen 40 euro kost, maar nu is mijn vraag wat is precies het verschil met een 'echte extractor'? Helaas geen extra info over eigenschappen kunnen vinden.
conv_650.jpg
 
Een extractor beschikt over een 'proper' waterreservoir en een pomp dat de reinigingsvloeistof door een 2e darmpje( meestal aan de grote slang vastgemaakt) naar het mondstuk pompt.