• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Instaplijst 911 ENORME glans na Gyeon Trim

M135

Detailing chief
22 nov 2014
257
85
Beste CC'ers,

Ik heb veel goede ervaringen met Gyeon in het algemeen en ook zeker met Gyeon trim. Echter, mijn instaplijsten van mijn 911 zijn enorm gaan glimmen na de behandeling van Gyeon trim. Ik stoor me er enorm aan. Het lijkt wel alsog er blanke lak overheen is gekomen. Het zit er inmiddels maanden op en nog steeds glimmend
Twee vragen:
1) doe ik iets fout
2) hoe er af te halen (behalve schuren).

Gr G
 
Hoe heb je het aangebracht? In de zon of schaduw? Dikke laag of dunne laag? Nadien afgenomen of niet? Ik denk dat het aan het laatste ligt, alleen er kunnen meerdere factoren zijn. Mijn ervaring is: na het aanbrengen afnemen, anders heb je inderdaad best wel wat glans...

Eraf halen heb ik nog niet geprobeerd. Maar je zou misschien met een APC en een melaminespons het lichtjes kunnen 'opschuren', ontvetten en een nieuwe, dunne laag kunnen aanbrengen en dat dan meteen weer afnemen? Misschien dat dat helpt?