• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur geurproducten

DarthVader

Detailing addict
8 nov 2016
148
70
51
Hallo Forumleden,

Bij PoorBoys hebben ze verschillende geurtjes, zelf heb ik op het verlanglijstje staan. De Apple en de PinaColada.
Weet totaal niet hoe ze ruiken (denk zelf wel lekker) welke gebruiken jullie en vooral welke niet?
Of hebben jullie van een ander merk bv DDJ of Finesse een lekkerder luchtje in jullie bezit?

groeten Quint
 
De geurtjes die ik heb zijn van Dodo Juice en Chemical Guys en die staan allemaal op de wc omdat ik ze voor de auto toch niet gebruik. De CG new car smell zal ik nooit meer kopen, het ruikt niet lekker en komt niet eens in de buurt van de geur die in een nieuwe auto hangt, de Dodo Juices ruiken wel lekker.
 
Maar heb je ze op de wc gezet omdat ze te chemisch roken? Zelf vind ik de spiegelhangers vaak zo'n rare zoete geur hebben, daardoor was ik evt wel gecharmeerd van de appel geur van PB. (Wel jammer dat juist die niet in die kleine flesjes worden aangeboden)
Maar ik zal ook is gaan lezen bij DDJ

Thanx,
groeten Quint
 
CG stripper scent is mijn topper. Krijg altijd een glimlach als ik in de auto stap.

Hubikote Fresh is ook best lekker. De Waxaddict geuren ook.

Daarbij spray ik altijd een paar pufjes in het interieur filter. Op deze manier word het niet overdreven sterk en meer geleidelijk het interieur in geblazen. Ook gaat de geur langer mee voordat ik weer moet sprayen.
 
  • Leuk
Reactions: DarthVader
@tembaco

"Best verkochte luchtverfrisser van Chemical Guys, ruikt naar......tsja, waar ruikt het naar.........."
:joy: Dit staat bij het product! Heb jij enig idee waar het naar ruikt?
 
Ik vind de geur van Natural Look erg lekker. Wanneer ik een interieur heb gereinigd met APC+D/Melamine en dan weer met dit spul voed, blijft het lekker na-geuren.

Verder gebruik ik de DDJ-spraytjes voor op de automatten/hemel/filter. Eventjes ruiken deze té, maar dat is snel weg. Daarna blijft het vrij lang aanwezig omdat het word opgeklopt vanuit de matten (voeten) en hemel (deuren open/dicht, etc.)


Greetz
 
Uhm ga een poging doen.

Als ik zeg dat het iets van een vrouwen parfum heeft krijg je misschien de verkeerde indruk.

Begin alweer te glimlachen als ik het moet uitleggen.

Heeft meer iets weg van een sjieke club waar teveel mooie vrouwen rondlopen met teveel parfum.
 
  • Leuk
Reactions: Altos en DarthVader
@tembaco Hmmm, zijn daar ook samples van? Of alleen grote flessen?

Edit: ik wordt er zojuist op gewezen dat ik deze al eens geroken heb hahaha, ik ben blijkbaar wat vergeetachtig soms.
 
Laatst bewerkt:
CG stripper scent is mijn topper. Krijg altijd een glimlach als ik in de auto stap.

Uhm ga een poging doen.

Als ik zeg dat het iets van een vrouwen parfum heeft krijg je misschien de verkeerde indruk.

Begin alweer te glimlachen als ik het moet uitleggen.

Heeft meer iets weg van een sjieke club waar teveel mooie vrouwen rondlopen met teveel parfum.

Als ik dit lees krijg het idee dat de geur "stripper scent" van CG ook letterlijk ruikt naar de geur van een stripper :D .. vandaar waarschijnlijk ook die glimlach :p ..
 
  • Leuk
Reactions: tembaco