• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur M3 behandeld met gliptone.

Roderik

Detailing rookie
20 aug 2009
72
0
Gister even lekker in de weer geweest met de gliptone producten die ik paar weken terug besteld heb bij CC.
Voor alles is een eerste keer, dus het wat even kijken/aftasten hoe ik het beste de producten kon verwerken.

Ik ben begonnen het leer met een licht vochtige doek af te nemen. Het zag er nog in een zeer fatsoenlijke staat uit, dus ik wilde niet met apc aan de gang.
Daarna op een licht vochtige mf doek de cleaner aangebracht en voorzichtig ingewerkt. na een minuut of 5 met een goed vochtige doek de boel weer afgenomen. Ik heb helaas geen foto's van het water genomen, maar dat zag er nog redelijk bruin uit. Geen overbodige luxe die cleaner! :lol

Daarna met een mf handpad de conditioner aangebracht. Heerlijke geur en de conditioner trok goed in.
De dag erna (vandaag) nog even met een mf doek alles nagelopen en ik moet zeggen dat ik meer dan tevreden ben met het resultaat!

Dan de "after" foto's:

e00acd93.webp

753115eb.webp

a5192dae.webp

769d93c4.webp

En nog een van de auto in kwestie: :love

d3aa6c7e.webp

Ik heb ze verkleind tot 640 bij 480, maar kennelijk werkt het niet helemaal zoals ik wil... Sorry!

Edit: gelukt :-"