• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Introductieactie voor Monello Detailing Bags

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.686
200
Berkel en Rodenrijs
De Monello detailing bags zijn onderweg en we willen een introductieactie opzetten zodat de vroege vogels kunnen profiteren van een aantrekkelijke prijs!

Er komen vier tassen binnen:

iL Mini een kleine detailtas met 4 liter inhoud á € 13,99

102707.jpg

De Monello il Mini is een handig klein detailtasje om je meest essentiële producten bij je te hebben om op locatie direct je lak te kunnen reinigen met bijvoorbeeld een detailspray en doek zodat bijvoorbeeld vogelpoep of andere vervuiling direct verwijderd kan worden.

Monello il Mini wordt geleverd met een schouderband en velcro op de zijkant zodat deze in de kofferbak gemakkelijk tegen de zijkant op zijn plaats blijft zitten. De tas is afsluitbaar d.m.v. een rits en voorzien van Monello logo.
Afmeting: 20cm breed, 7cm diep en 27cm hoog.

Inhoud 3,8 liter.


De Cubo, een vierkante schoudertas met een inhoud van 22,5 liter á € 35,99.
102708.jpg

De Monello Cubo Detailing Bag is de perfecte manier om je detailspullen netjes en stofvrij op te bergen. Gemakkelijk mee te nemen naar de wasplaats of achterin de kofferbak dankzij de velcrostrip aan de onderkant.

De tas heeft de volgende opbergmogelijkheden:

4 kleine flesvakken van 60 bij 60mm
3 grote flesvakken van 80 bij 80mm
2 houders voor kwasten of borstels
1 houder voor een (klei)doosje
1 opbergnet aan de binnenkant van de bovenklep
1 buitenvak met rits
1 buitenvak zonder rits
Verder is de tas voorzien van 2 handgrepen, een verstelbare schouderband, afsluitbaar d.m.v. een rits, geborduurd Monello logo en witte accenten.

Afmeting: 30cm breed, 25cm diep en 30cm hoog.

De Borsa, een machinetas geschikt voor één machine en een inhoud van 33,5 liter á € 46,99

102709.jpg


De Monello Borsa Detailing Bag is ontwikkeld om alles wat je nodig hebt bij het machinaal detailen handig in één tas te kunnen bewaren. Gemaakt van stevig duurzaam materiaal om lang mee te kunnen gaan.

De tas heeft de volgende opbergmogelijkheden:

2 grote vakken voor machinepads van 160 bij 90mm
4 kleine flesvakken van 60 bij 60mm
2 grote flesvakken van 80 bij 80mm
3 houders voor kwasten of borstels
1 houder voor een (klei)doosje
1 bevestingsband voor een polijstmachine
2 opbergnetten aan de binnenkant van de klep
4 buitenvakken zonder rits
Verder is de tas voorzien van 2 handgrepen, een verstelbare schouderband, afsluitbaar d.m.v. een rits, geborduurd Monello logo en groene accenten.
Afmeting: 45cm breed, 25cm diep en 30cm hoog.


En de Borsa Duo, een machinetas geschikt voor twee machines met een inhoud van maar liefst 46 liter á € 59,99!

102710.jpg


De Monello Borsa Duo Detailing Bag is de meest uitgebreide tas verkrijgbaar! Ruimte voor twee machines, diversen flessen, pads, doeken, klei, borstels en zelfs een afsluitbaar koelvak om je wax of blikje fris koel te houden. Gemaakt van stevig duurzaam materiaal.

De tas heeft de volgende opbergmogelijkheden:

2 grote vakken voor machinepads van 160 bij 90mm
4 kleine flesvakken van 60 bij 60mm
3 grote flesvakken van 80 bij 80mm
4 houders voor kwasten of borstels
1 afsluitbaar koelvak voor wax of fris
1 houder voor een (klei)doosje
2 bevestingsbanden voor polijstmachines
2 opbergnetten aan de binnenkant van de klep
2 buitenvakken met rits
2 buitenvakken zonder rits
Verder is de tas voorzien van 2 handgrepen, een verstelbare schouderband, afsluitbaar d.m.v. een rits, geborduurd Monello logo en rode accenten.
Afmeting: 57cm breed, 27cm diep en 30cm hoog.


We verwachten de tassen begin februari binnen en we willen iedereen die één of meer tassen bestelt (en betaalt!) 20% korting aanbieden. Jullie profiteren dan van een aantrekkelijke korting en wij brengen de tassen dan lekker vlot in omloop (en dat maakt andere mensen hopelijk weer enthousiast).

Het werkt heel simpel:

1) Doe de gewenste tas(sen) in je winkelmandje,
2) Gebruik de code VIVABORSA,
3) De 20% korting wordt direct verrekend!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op de Facebookpagina van Monello staan meer foto's. Klik op de links hieronder. Ik heb er ook een paar in dit bericht gezet.

Let erop dat deze foto's voornamelijk van de pre-productietassen zijn. De uiteindelijke tassen hebben kleuraccenten, leuke ritsjes, zijn iets ruimer én iets steviger.

Meer foto's van de Cubo:

Monello Cubo Tas

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Meer foto's van de Borsa:

Monello Borsa Tas

1275998_449615118484618_736630361_o.jpg

1233233_449615181817945_479379387_o.jpg


Meer foto's van de Borsa Duo:

Monello Borsa Duo

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
1278136_449627371816726_2061877960_o.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dit keer hoef je er niet perse heel snel bij te zijn. De actie is gewoon de hele maand geldig en straks hebben we voldoende voorraad (hoop ik).
 
Ziet er goed uit. Twijfel toch bij de grote duo tas of die snoeren niet moeilijk in te tassen gaan...lees netjes. De doeknetten zijn waarschijnlijk zo voor de ventilatie? Als deze meer afgedekt waren of nog een gesloten flap ertussen zou dat ook beschermen tegen vuile flessen of eentje die per ongeluk open staat of is gegaan. Ik zal eens kijken of er een leuke combi voor me bijzit.
 
Ditmar;350825 zei:
moet de tas los besteld worden of kun je er een volledige bestelling van maken?



De aktiecode heeft betrekking op de tassen, dus mij lijkt dat je het gehele assortiment van carclean erbij kan bestellen als je dat zou willen.
 
+1, gewoon in de winkelwagen zetten en de code toevoegen
Nog wat verder winkelen, bestelling bevestigen, betalen, klaar

Een il Mini en een Cubo komen mijn kant op, zodra ze er zijn
En gelijk 303 Fabric Guard mee besteld om ze mooi te houden
 
Shit! Gisteren al een Borsa besteld en betaald....dan maar even mijn bestelling annuleren en opnieuw plaatsen! Heb ook interesse in een il Mini, kan makkelijk spray en wipe erin en een monello pico nero.
 
Meteen maar besteld. De grootste. Kunnen ook wat doeken en andere zooi in en meteen alles netjes bij elkaar opgeborgen in de garage als ik het even niet nodig heb.
 
Komt mooi uit heb nog geen tas en inmiddels teveel om nog naar de auto te dragen.

Dadelijk maar in het wagentje laten vallen.
 
Tim;350819 zei:
Op de Facebookpagina van Monello staan meer foto's. Klik op de links hieronder. Ik heb er ook een paar in dit bericht gezet.

Let erop dat deze foto's voornamelijk van de pre-productietassen zijn. De uiteindelijke tassen hebben kleuraccenten, leuke ritsjes, zijn iets ruimer én iets steviger.

De tassen op de oliebollenavond waren de preproductie exemplaren.
 
Persoonlijk had ik de indeling van het grootste exemplaar iets anders gekozen.
Maar vanwege het prijsverschil met de normale Borsa kies ik toch de duo. Die extra ruimte vullen we wel weer op :)