• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iron-X en stappenplan?

madhouse

Detailing rookie
11 nov 2011
94
0
Omdat ik n.a.v. het DS3 topic van Carclean wel heel erg benieuwd ben hoe zuiver ik mijn auto kan krijgen met Iron-X wil ik er een grote fles van aan gaan schaffen. Echter heb ik nog wel een paar vraagjes, wellicht kunnen jullie mij hier antwoord op geven?

- Welke stappen moet ik als eerst uitvoeren? Eerst wassen, kleien, Iron-X, polijsten en dan waxen? Of in een andere volgorde?

- hoe lang kan ik de Iron-X in laten werken op mijn auto? Gewoon tot het paars gebint te druipen?

Mijn auto is een Witte Punto Evo.

1) Wassen / Drogen
2) Iron.X
3) Afspoelen
4) Kleien
5) Polijsten
6) Waxen

Of als Iron Deoxidizer tussendoor:

1) Wassen / Drogen
2) Iron.X
3) Afspoelen
4) Drogen

Succes!

Het kan geen kwaad in de schaduw en dus als het oppervlak koel is en blijft.

Wat wij doen is na 5 minuten met een vochtige Sponge herverdelen en dan nog even 5 minuten laten staan en daarna afspoelen.

als het eenmaal opgedroogd is zul je het opnieuw moeten insprayen om het los te weken. Dit spoel je dan moet meer even af met water namelijk.