• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Is dit een beetje goed pakket?

Dan begin ik wel op een klein paneel :), kan k mooi even oefenen.

ben benieuwd of ie een beetje mooi wordt, heb wel met pasen mn auto gewassen in de wasbox (shame) en daarna thuis de ICE wax erop gedaan. Ondanks dat k m niet zo goed had laten curen was ie toch mooi gaan blinken. Verwacht er dus van de week wel wat van. Foto's volgen :)
 
Ik zou niet álle stappen per paneel doen...Ik bedoel, het wassen en kleien kun je gewoon de auto in zijn geheel doen toch? En bij sommige producten moet je de boel toch even laten curen, en dan kun je bv de hele auto doen, even wachten en dan afnemen.
 
dovdmeer zei:
Ik zou niet álle stappen per paneel doen...Ik bedoel, het wassen en kleien kun je gewoon de auto in zijn geheel doen toch? En bij sommige producten moet je de boel toch even laten curen, en dan kun je bv de hele auto doen, even wachten en dan afnemen.
Ja ok, wassen en kleien kan natuurlijk over de hele auto in een keer en daarna clean en polish ik gewoon per paneel denk ik.