• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

its all in the details....

Its all in the details

Detailing rookie
13 mei 2010
29
0
Dag,

Allereerst iedereen die op dit forum zijn of haar bevindingen en tips neerzet hartelijk dank!

Ik heet Matthijs en ben op een gegeven moment ook helemaal doorgeslagen in het op een juiste manier onderhouden van een auto.
na heel veel lezen op dit forum (al een jaar inmiddels ,maar stel mijzelf nu pas voor) ben ik al vrij veel te weten gekomen, maar er is altijd plaats voor verbetering.

Maar ik moet ook toegeven dat het detailen soms een haat/liefde verhouding oplevert omdat ik te snel resultaat wil.......maar geduld en rustig werken is uiteindelijk toch de oplossing.

met vr. gr

Matthijs

Welkom,

Prima openingszin :ja
Veel plezier dan maar met al dat lezen en toepassen

Hans

edit; wat een pracht van een auto :love

hey matthijs ,welkom !!
wat heb je zoal allemaal ,,uitgeprobeerd'' ??
fotokes,produktjes enzenzenz.... snap je?
groeten danny

heb er misschien overgezien,maar met welke auto rijd je??:lol

grandscenicman zei:
hey matthijs ,welkom !!
wat heb je zoal allemaal ,,uitgeprobeerd'' ??
fotokes,produktjes enzenzenz.... snap je?
groeten danny

heb er misschien overgezien,maar met welke auto rijd je??:lol

Bedankt voor het warme welkom allen :cool

Ik heb het geluk om in een droomauto te rijden, nl een Alpina B10 3.2 Touring:

DSCF1667.webp

Ik wou dat ik een uitgebreide analyse kon houden over gebruikte spullen Danny, maar zover ben ik nog niet,

Qua materiaal ben ik erg tevreden met spullen van PB world, Autoglym etc......maar wat betref uit proberen was het bij mij toch een beetje trial and error lol, vooral de eerste keer dappen.... er had er achteraf wel een beter resultaat mee kunnen bereikt worden