Hallo,
gloednieuw hier op het forum en besloten me even voor te stellen...
Rijd in het dagelijks leven een zwarte Citroën C2 VTR en voor de fun, de heb, en de hobby nog een Imola Rode BMW ///M Roadster.
Daar ik mijn auto's graag verzorg, heb ik laatst met een forumlid (McShine) samen mijn BMW aangepakt met een verbluffend resultaat als gevolg.
Nadeel: als je Ralf aan het werk ziet, dan denk je: dat wil ik ook kunnen!
Inmiddels ben ik dus eens goed aan het oriënteren op de know how en de how to.
De eerste stap is gezet en ik heb al een DAP500 in huis gehaald.
De bedoeling is om in de nabije toekomst zelf een hele lijst met spullen te gaan aanschaffen. Ik heb de werkwijze van Ralf goed aanschouwd en ben nu langzaam een lijstje/stappenplan aan het opstellen met spullen die ik in de toekomst nodig heb. Deze zal ik binnenkort delen!
Groetjes Ivo
gloednieuw hier op het forum en besloten me even voor te stellen...
Rijd in het dagelijks leven een zwarte Citroën C2 VTR en voor de fun, de heb, en de hobby nog een Imola Rode BMW ///M Roadster.
Daar ik mijn auto's graag verzorg, heb ik laatst met een forumlid (McShine) samen mijn BMW aangepakt met een verbluffend resultaat als gevolg.
Nadeel: als je Ralf aan het werk ziet, dan denk je: dat wil ik ook kunnen!
Inmiddels ben ik dus eens goed aan het oriënteren op de know how en de how to.
De eerste stap is gezet en ik heb al een DAP500 in huis gehaald.
De bedoeling is om in de nabije toekomst zelf een hele lijst met spullen te gaan aanschaffen. Ik heb de werkwijze van Ralf goed aanschouwd en ben nu langzaam een lijstje/stappenplan aan het opstellen met spullen die ik in de toekomst nodig heb. Deze zal ik binnenkort delen!
Groetjes Ivo