• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jarrens stelt zich voor....

jarrens

Detailing rookie
16 mei 2008
27
0
Jarrens stelt zich voor,
Hallo allemaal ben hier via het audi forum terecht gekomen en ben mede door het audi forum een fervent poetser geworden, ik gebruik hoofdzakelijk producten uit de meguiars lijn.

Groeten en veel plezier hier allemaal:cool:
 
Welkom op dit forum.

En het is het makkelijkste om je foto's te uploaden naar bijvoorbeeld photobucket.com. ;)
 
Dank voor je tip Sven,
Ik krijg het progje niet werkend, moet ik iets instellen in mijn computer? ....iets met .NET??

Bvd, Jarrens
 
DSC04675640x480.jpg

DSC04674640x480.jpg

DSC04673640x480.jpg


Gelukt, als mijn nieuwe spullen binnen zijn maak ik van het weekend nog wat foto's....
 
jarrens zei:
Dank voor je tip Sven,
Ik krijg het progje niet werkend, moet ik iets instellen in mijn computer? ....iets met .NET??

Bvd, Jarrens

Ja, dat .NET framework heb je nodig (zit er meestal al op). Kun je HIER ook downloaden.

Maar de foto's staan er al zie ik... Staat er super bij, goeie kleur, dikke velgen... :cool:
 
@Sven, idd. .Net framedinges is aanwezig op mijn computer maar mag voor het progje niet baten. Misschien een Vista issue? Heb de foto's nu via Photo-emmer erop gekregen...

Thanks anyway...:cool:
 
Sow, hij is weer netjes...

Banden nu zwart gemaakt met Hot shine,, fijn spul!
Ramen behandelt met Rainx,, Gelukkig nog niet kunnen testen;)
Uitlaat, chromelijstjes, grill, met All metal polish behandeld,, Als nieuw gekregen!!
See for yourself....


DSC054721024x768.jpg
 
Wow, die ziet er weer schitterend uit....:cool:

Mooi gefotografeerd ook! Moet ik binnenkort ook weer eens doen, een paar zomerse foto's maken voor de verandering.


Vraagje, maak jij de wielkasten ook altijd schoon? Vroeg me af of dat van het zandweggetje was of dat je dat stukje had overgeslagen... ;)
 
Haha, nee wielkasten zijn niet echt gedaan. Deze foto is genomen vóóraan het zandweggetje. Lijkt me meer op de Volkswagen Tuareg commercial,

Deze auto KÁN met gemak door dit onbegaanbaar terrein rijden.....:-"