• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jayswax

Heb jij interesse in het Engelse merk Jayswax?

  • Ja

    Stemmen: 2 7,7%
  • Nee

    Stemmen: 24 92,3%

  • Totaal aantal stemmers
    26
E

Etterual

Guest
Jayswax is een merk uit Engeland opgericht door Jason Brooks. Zou jij interesse hebben in dit merk?
https://www.facebook.com/groups/1154102164665622/?ref=br_rs&sw_fnr_id=3774544352&fnr_t=0

21014811_10155134344613220_243131054_o.jpg


IMG_4139 (002).JPG


21057207_10155134344628220_1732872888_o.jpg


21014585_10155134575598220_614681917_o.jpg
 
Ik heb nog nooit van het merk gehoord en er ook niemand over gehoord. Het kan best een aanvulling is op het (toch al grote en uitgebreide) huidige assortiment tussen de gevestigde orde.

Hopelijk is het niet weer zo'n eendagsvlieg die een merkje en/of product op de markt zet.
Zie het merk Bouncers. Werd in het assortiment opgenomen nadat er wat vraag naar was en en naderhand verdween het er net zo hard weer uit.

Ik twijfel tussen ja en nee.
 
Laatst bewerkt:
Had deze foto laatst al eens geplaatst bij de aanwinsten;).
Ik heb 'm nog niet geprobeerd, maar kan 'm binnenkort wel even op de auto smeren als test..
 

Bijlagen

  • 20170803_142135.jpg
    20170803_142135.jpg
    127,2 KB · Weergaven: 161
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: mdlange
Eerst maar eens (laten) testen ? Voor de geur neem ik wel Dodo

Ik heb nog genoeg staan, dus wat dat betreft geen interesse
 
Denk dat onbekend, maakt onbemind meespeelt.

Kwam deze review tegen.
Wat mij persoonlijk tegenstaat is dat het vanaf het begin al lastig te vewerken is. In mijn beleving is uitbuffen dan ook een ramp. Ik las vergelijkbare reacties op detailingworld.

Jay's website lijkt overigens een gewone webshop, waarbij Jayswax zijn huismerk is.

Het zou mijn keuze niet zijn, geen toegevoegde waarde voor CC, maar misschien dat er toch een publiek voor te vinden is.
 
Het produkt moet doen waarvoor het gemaakt en bedoeld is. Dwz. een goede bescherming geven met een aanvaardbare standtijd en graag goede beading en sheeting. Ook dat het makkelijk aan te brengen is en uit te buffen. Persoonlijk word ik ook niet warm van schreeuwerige opschriften en het volledige kleurenspectrum op de verpakking om het toch maar in de aandacht te brengen.
Mss dat iemand het hier wil testen dan pas kunnen we het relatief goed beoordelen.
 
Het produkt moet doen waarvoor het gemaakt en bedoeld is. Dwz. een goede bescherming geven met een aanvaardbare standtijd en graag goede beading en sheeting. Ook dat het makkelijk aan te brengen is en uit te buffen. Persoonlijk word ik ook niet warm van schreeuwerige opschriften en het volledige kleurenspectrum op de verpakking om het toch maar in de aandacht te brengen.
Mss dat iemand het hier wil testen dan pas kunnen we het relatief goed beoordelen.

Binnenkort test ik de wax van de foto die ik hierboven geplaatst heb ;).
Deze vond ik zelf qua opdruk inderdaad neutraler dan de anderen van jayswax
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Tja, er zijn al zoveel merken maar ook veel welke niet via CC te krijgen zijn.
Ieder merk is ooit begonnen en was toen onbekend. Persoonlijk heb ik weinig met Gyeon (ook juist de verpakkingen) maar een merk kan pas groeien als het gebruikt wordt.
Soms zijn producten niet aantrekkelijk of niet hoog geprezen (Sonax PNS, BSD) maar is de werking uitstekend.

Wel ben ik van mening dat een product ergens onderscheidend moet zijn van de rest en dan helpt een moeilijke verwerking niet persé mee denk ik.

Zelf koop ik geen grote potten wax meer maar maximaal 50ml potjes omdat ik graag diversen merken vanuit de hele wereld test, en niet alleen wat makkelijk te verkrijgen is dus ik laat deze ook aan me voorbij gaan (net als vele andere merken).
 
Potjes zien er leuk uit maar om nou zo je eigen naam erop te zetten doet mij niets. En ja, ik vind dat het totaal plaatje moet kloppen (kleur, geur, verwerking, naam, etc, etc)

Wellicht is dit weer het zoveelste detail product gebrouwen in een achter schuurtje. De prijzen zijn dan wel weer oké voor een potje wax.
 
Zelf koop ik geen grote potten wax meer maar maximaal 50ml potjes omdat ik graag diversen merken vanuit de hele wereld test, en niet alleen wat makkelijk te verkrijgen is dus ik laat deze ook aan me voorbij gaan.

Die vond ik wel grappig, jij test alleen maar??:grinning::grinning:
 
Het aanbod bij CC en in de detailwereld is al enorm. Hierdoor zie je zo nu en dan door de bomen het bos niet meer en moet je constant op het forum actief zijn om een beetje actueel te blijven. Daarom vind ik dit merk niet van toegevoegde waarde. Ik ben bijvoorbeeld verknocht aan Collinite en daar blijf ik dan ook bij.

De potjes wax van Jay lijken haast op de potjes boilies voor het karpervissen.
 
  • Leuk
Reactions: M3fan