Heb me al eens eerder gemeld in dit forum, maar nu maar eens actie nemen.
Mijn naam is Kees en ik woon in het Westland.
Ben in het bezit van een Zwarte Jeep Wrangler van '93. Ruim 15 jaar oud dus.
Zit al weken hier op dit en andere forums te lezen om te kijken wat de beste aanpak is. Ben zelf al eens aan de gang geweest op een proefstukje met Autoglym SRP. Deed dit met de hand met een zacht oud T-shirt (Tja shame ) Gaf toch al enig resultaat.
Ben redelijk enthousiast geraakt door de resultaten die jullie behalen. Petje af.
Nu wil ik zelf de stoute schoenen aantrekken en ook eens wat producten en een machine bestellen.
Zat te denken aan PoorBoys, maar weet nog niet exact wat ik moet bestellen.
Auto heeft redelijke swirls en krasjes en heb niet echt het idee dat deze van een "detailer" is geweest.
Heb ook niet de illusie dat ik de auto in concourstaat krijg. Hoeft ook niet, maar wil wel resultaat zien.
Ben van plan om in ieder geval te bestellen:
Shampoo
Claybar met spray and wipe.
Doeken
Nu is mijn vraag waarmee te poetsen. Neem ik nou Professional Polish of ibijvoorbeeld SSR2,5 en SSR1
en tenslotte een wax.
Verder ben ik van plan om een machine aan te schaffen.
Weet nog niet of dit een DAP of misschien een rotary wordt.
Hoeft geen High-Tech te zijn. Zal de spullen alleen gebruiken op mijn eigen auto's
Wie helpt me op weg. Wat is een leuke beginnerscollectie ?
Alvast bedankt voor de reactie's
Kees
Mijn naam is Kees en ik woon in het Westland.
Ben in het bezit van een Zwarte Jeep Wrangler van '93. Ruim 15 jaar oud dus.
Zit al weken hier op dit en andere forums te lezen om te kijken wat de beste aanpak is. Ben zelf al eens aan de gang geweest op een proefstukje met Autoglym SRP. Deed dit met de hand met een zacht oud T-shirt (Tja shame ) Gaf toch al enig resultaat.
Ben redelijk enthousiast geraakt door de resultaten die jullie behalen. Petje af.
Nu wil ik zelf de stoute schoenen aantrekken en ook eens wat producten en een machine bestellen.
Zat te denken aan PoorBoys, maar weet nog niet exact wat ik moet bestellen.
Auto heeft redelijke swirls en krasjes en heb niet echt het idee dat deze van een "detailer" is geweest.
Heb ook niet de illusie dat ik de auto in concourstaat krijg. Hoeft ook niet, maar wil wel resultaat zien.
Ben van plan om in ieder geval te bestellen:
Shampoo
Claybar met spray and wipe.
Doeken
Nu is mijn vraag waarmee te poetsen. Neem ik nou Professional Polish of ibijvoorbeeld SSR2,5 en SSR1
en tenslotte een wax.
Verder ben ik van plan om een machine aan te schaffen.
Weet nog niet of dit een DAP of misschien een rotary wordt.
Hoeft geen High-Tech te zijn. Zal de spullen alleen gebruiken op mijn eigen auto's
Wie helpt me op weg. Wat is een leuke beginnerscollectie ?
Alvast bedankt voor de reactie's
Kees