• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeffrey.G

jeffrey.g

Detailing rookie
3 feb 2013
9
0
hoihoi,

ik ben jeffrey 18koude winters oud, woon in hoogerheide en ben bezig met auto monteurs opleiding doordat ik daar vaak mooie dikke auto's zie glimmen(S500,ferarri f355,ect) en zelf ook vindt dat een auto er gewoon er mooi en schoon uit hoort te zien.begin ik steeds een beetje gek te worden van auto's poetsen.. heb zelf nog geen auto(krijg de auto van me vader als ik me rijbewijs heb, Mercedes benz e-klasse uit 1992 youngtimer). die ik elkeweek grondig was met meguiars ultimate wash & wax,natuurlijk ook het leer van binnen netjes houden.hoop hier een hoop te leren, moet vooral op passen dat ik het(Detailer)virus niet oploop want dan gaat het geld er snel doorheen haha.
hier wat foto's(had alleen gewassen en meguiars golden class wax)
20130112_142215_zps7a19291c.webp

20130112_142207_zpsd868691b.webp

20130112_142320_zps979ad9ef.webp

M.V.G Jeffrey.G

RST-Smurf;314978 zei:
Welkom in deze wondere wereld van de detailverslaafde.En voor je het weet heb je het ook te pakken :lol

dankje..weet je wat nou het probleem is.. als ik tegenkomt denk ik zo van oja dat wil/moet ik ook wel hebben dan ga ik iets verder endenk ik weer het zelfde dan kijk ik in me winkelwagentje zit ik al boven de 400euro binnen paarminuten..eerst nu maar DAP900 kopen.