• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeroenn voorstellen

Jeroenn

Detailing rookie
2 jul 2011
261
0
Hallo allemaal, mijn naam is dus Jeroen.
Woon in Maasmechelen, Limburg.
Heb sinds een jaar een rode Seat Ibiza 6L

Word wekelijks gewassen en regelmatig in de wax gezet maar ga hem regelmatig eens goed onderhanden nemen (kleien, polijsten).
Hoop hier de nodige tips en info te vinden/krijgen en dan zal dat wel inorde komen denk ik.

Hier een foto van de wagen
IMGP0767.webp

Grtz Jeroenn

Vampire zei:
Ook van mij nog een 'late' welkom, Jeroen! Mooie locatie voor een fotoshoot: is dat in Maasmechelen? :)

Dat is inderdaad in Maasmechelen, dat je dat kan zien door een paar bomen en wat gras? :-)^

Aan de andere nog een erg late bedankt. De kleur krijgt als het 's avonds donker aan het worden is een paarse tint door het rood.
Vind het zelf een heel mooi effect maar moet hem natuurlijk wel onderhouden ,^^

Jeroenn zei:
Dat is inderdaad in Maasmechelen, dat je dat kan zien door een paar bomen en wat gras? :-)^

Dat niet alleen, aan de richting van de grassprietjes kan ik ook nog zien dat je met je rug in de richting van de grote weg naar Hasselt staat, of niet?

Welkom trouwens Jeroenn.