• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jetta 2008!

Laurens Vh

Detailing rookie
2 jul 2013
4
0
Dag allemaal!

Ik ben in bezit van een Vw jetta vh jaar 2008.
Ik heb een klein vraagje voor jullie.

Wie van jullie weet welke cd-roms geschikt zijn voor het navigatiesysteem "Rns 510"?
Ik moet weten welke cd-roms ik kan branden om in de auto af te spelen.
Zelf heb ik al een "DVD+R 8.5 gb 8x" geprobeerd maar deze werkt niet.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!!

Welkom!
Het hoeft niet aan je dvd te liggen, het zal eerder aan je brandsnelheid hebben gelegen! Ik heb zelf de laatste versie op mijn rns draaien, ik heb deze dvd op 2x gebrand!

Verlengsnoer;334112 zei:
Welkom!
Het hoeft niet aan je dvd te liggen, het zal eerder aan je brandsnelheid hebben gelegen! Ik heb zelf de laatste versie op mijn rns draaien, ik heb deze dvd op 2x gebrand!

Bedankt voor de snelle antwoorden allemaal!
Ik ga het eens proberen om 2x.
Heb jij u RNS geüpdatet of stond hier al de laatste versie op?

Als je het zelf hebt gedaan door een bestand te downloaden kan je me dan vertellen hoe je dat gedaan hebt?

Groetjes

Totaal onbekend met de RNS e.d. maar weet voor 100% zeker dat het vele malen beter is om het idd op 2x te branden !
Geen idee hoe en wat je aan de software komt, maar weet dat er bv destijds bij de navigatieschijfjes van de ford mondeo dikke problemen ontstonden
bij het gebruik van illegale / gekopieerde navi's. ( gehele apparaat liep vast en kostte een flinke duit om te laten maken )
Nogmaals: geen idee of dit ook in dit geval van toepassing is maar wilde wel even als tipje meegeven

mk-us;334140 zei:
Totaal onbekend met de RNS e.d. maar weet voor 100% zeker dat het vele malen beter is om het idd op 2x te branden!
Geen idee hoe en wat je aan de software komt, maar weet dat er bv destijds bij de navigatieschijfjes van de ford mondeo dikke problemen ontstonden
bij het gebruik van illegale / gekopieerde navi's. ( gehele apparaat liep vast en kostte een flinke duit om te laten maken )
Nogmaals: geen idee of dit ook in dit geval van toepassing is maar wilde wel even als tipje meegeven

Bedankt!

heb er 1 gebrand op 2,4 snelheid, maar werkt nog steeds niet, zal wel aan de cd liggen.
Moet nu gewoon zorgen dat ik het juiste type Cd te vinden krijg, dan zou het wel moeten lukken denk ik eh?:roll

Ik zit nu in Italië en zal over een week thuis voor je kijken waar ik het op gebrand heb!
Bij mij stond een oude versie! Ik heb het "bestand" gedownload en toen dubbellayer dvds gekocht want de iso was groter als 4, 7GB!
Je zou ook even kunnen kijken op het golfgtiforum.nl inzake de navigatie software voor je rns! Ook staan er links indien jij je opstart scherm van de rns wilt wijzigen (foto) en het softwarematig vrijschakelen van de Rns! Door het vrijschakelen kun je rijdend dvds op hebben staan, normaal gaat de dvd op stop bij een snelheid boven de 5km per uur!