• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

John meld zich voor duty

jstuyts

Detailing rookie
4 mei 2010
42
0
Daar gaan we dan, na een tijdje rond gesnuffeld te hebben op het forum wordt het tijd dat ik mij eens ga voorstellen.

Mijn naam is John, ben 23 en woon al jaren in en om Delft. Ik studeer bouwkunde aan de TU, begin bijna met afstuderen en daarnaast ben ik volop bezig met mijn hobby, auto's. Ik ben in het bezit van een Mini Cooper Park Lane R50 uit 2006, heb hem toen nieuw gekocht en ben er altijd zuinig op geweest. Toch helaas al wat dingen meegemaakt, zoals een lek gestoken band, bekraste neus, geschaafde velgen (ja, soms ook door mijn stommiteiten), deuken en putjes gemaakt door andere weggebruikers en schade aan de achterbumper/klep die hersteld is na een aanrijding. Tja, kortom, je houd hem niet nieuw, ook al doe je zo erg je best...