• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

JohnnY heet zich welkom

JohnnY

Detailing addict
1 jun 2008
157
62
Beste mede carcleaners,

Ik kan niet zeggen hoe blij ik ben dat ik dit forum heb ontdekt. Ik het verleden was de auto poetsen een hel omdat er altijd zaken waren die niet goed schoon werden. Ellende met muggen, hars, remstof enz. Nu met de tips op dit forum gaat het me zeker lukken om de auto in tip top conditie te krijgen.

Op moment rij ik prive in onderstaande auto.

cabriopb4.th.jpg

Bedankt alvast voor al jullie adviezen op dit forum en als de auto helemaal gepoetst is op de manier die hier op het forum wordt uitgelegd dan zal ik er zeker foto's van posten.

dovdmeer

Detailing addict
16 mei 2008
689
62
45
Bergschenhoek
Welkom en veel plezier! Dit forum heeft ook mijn ogen geopend wat betreft detailen. Veel poetsplezier!

Hunter

Detailing rookie
23 mei 2008
157
0
Ahhh... Nog een cabrio rijder :)^
Welkom... En nu maar hopen op een mooie zomer! :cool:

Tjibbe

Detailing rookie
16 mei 2008
186
0
Yo' welkom hier! Nette auto hoor!

Gr. Rudi

MrSandman

Detailing rookie
24 mei 2008
612
0
Hey JohnnY, Welkom op het forum!

En die auto mag zeker gezien worden :)

JohnnY

Detailing addict
1 jun 2008
157
62
Bedankt voor jullie reacties!

Ik vind het met deze auto ook geen straf om hem mooi te wassen/poetsen. Als hij er weer blinkend bij staat dan is het weer een plaatje om te zien.

Afgelopen zaterdag d.m.v. van Meguiars Quik Clay Detailing System de hars verwijderd die erop was gekomen. Dit na 5 dagen met de auto in een naaldbos te hebben gestaan. Ik had verwacht dat het makkelijker zou gaan maar goed uiteindelijk na beetje doorzetten was de hars wel netjes verwijderd en de auto supersmood. Hierna de auto voorzien van een nieuwe waxlaag en hij staat er weer blinkend bij. Totdat de regen van de afgelopen dagen weer roet in het eten gooide. Wanneer dat zand nu eens definitief klaar is met naar benden komen....

B.K.

Detailing rookie
26 mei 2008
3.832
0
Welkom:ja

PT Cruiser

Detailing addict
21 mei 2008
467
65
Welkom!