• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Johnwoo's collectie - Update 9 Juni '22

haha nog geen week terug van vakantie en gelijk alweer bestellen :)^
Zo hoort het! :rules

*Edit* Waarom heb je trouwens geen Dodo Juice Born Slippy clay lube refill concentrate gekocht?
Dan had je 2.5 liter gehad ipv 500ml ;)
 
Had 'm zien staan inderdaad. heb niet veel lege flesjes meer dus eerst ff zo gedaan. Kijken of de flesjes van DJ fijn werken :) Zijn iets breder maar minder lang...
Vanavond ga ik een afspraak maken voor een BMW 1 serie. Ook veel swirls, wordt dus weer een leuke..
 
En weer een bestelling binnen.

- CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm (2 stuks)
- Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 250ml (4 stuks)
- Lake Country - Badstof Applicator Rond - 100 % katoen - 10cm (2 stuks)
- Lake Country - Badstof Applicator - 100 % katoen - 10x15cm
- 3M - 3434 afplaktape - 38mm breed
- CarPro - PERL Coat - 500ml
- Cobra - 'The Bone' Spons
- CarPro - Eraser - 50ml

Mede door de aanbieding van Carclean de BTBM 4 maal besteld.
Nu The Bone spons maar eens even testen en kijken of eraser beter is dan IPA. We wachten het af :)
 
Gisteren mijn collectie eens even weer op een rijtje gezet. Wat een werk om alles opnieuw te sorteren maar het is gelukt.

Zie mijn eerste post voor de update.

Mocht je een product in het verkeerde rijtje terug zien dan hoor ik dat graag :)
 
Mooie collectie geworden zo:)^

Maar de planken waar je de armaturen aangehangen hebt worden zo wel mooie stofnesten. Waarom niet het plafond ff dichtgemaakt met wat gipsplaten?

Groeten!
 
Wittereus, Ik gebruik deze ruimte niet echt om te detailen. Kon de lampen voor weinig krijgen dus dacht doen! Het is een enkel steens muur en dus redelijk vochtig. Afmeting is 6x3m dus onvoldoende om auto's groter dan een C1 of 107 te kunnen behandelen. Heb een andere ruimte tot mijn beschikking van 8x10m welke ik meestal gebruik. Het geeft in ieder geval veel licht als ik 's avonds ff lekker in de schuur bezig ben :)

Het is zeker geen volwaardige detailruimte helaas.
 
johnwoo;320138 zei:
Afmeting is 6x3m dus onvoldoende om auto's groter dan een C1 of 107 te kunnen behandelen

Ik zou al bijna een hand opofferen voor zo'n ruimte .....

Mits je de auto goed aan de kant kan zetten is het volgens mij wel degelijk goed mogelijk om zulke ruimte optimaal te benutten...

Heb al een detailer irl bezig gezien die het met nog minder breedte moest doen en dat ging vrij aardig hoor.

Maar 10 x 8 is natuurlijk beter :party:
 
Mijn nieuwe Monello doeken gewassen. Hoeveelheid kleurstof viel reuze mee.

IMG_0563.jpg

IMG_0564.jpg


Doeken op wasrek:

IMG_0570.jpg

IMG_0571.jpg

IMG_0572.jpg




Mijn collectie ziet er op een paar boxen na nu zo uit:

IMG_0613.jpg
 
Gisteren een nieuwe stofzuiger binnen gekregen! Was al een tijdje opzoek naar een Kärcher uit de Professional serie en kon er nu 1 krijgen voor een zacht prijsje. Past mooi bij de HD en nu hoef ik de George niet constant om te bouwen. Die heb ik zo af en toe nodig als extractor, niet voor de auto’s maar voor in huis haha.

Merk dat het een sterke machine is, dat was natuurlijk ook de reden maar is relatief stil.

Plaatje bij het praatje:

B59B20BD-FECB-4189-B604-5A16EB515B62.jpeg
 
Afgelopen zaterdag de FLEX PXE 80 mogen ontvangen! Was nog de enige aanvulling waar ik op wachtte. De prijs hield me lange tijd tegen maar door veel video’s te kijken toch overtuigd geraakt van deze polisher op accu. Wat een klein monster, wat een kracht en wat een kwaliteit. Ben al Lange tijd fan van FLEX door de Duitste kwaliteit daarom was de keuze ten opzichte van de concurrent ook niet gek. Hier ga ik de komende jaren veel plezier aan beleven.

En nu komt het, die apparaten komen tegenwoordig in een mooie box. Ik was al een tijdje op zoek naar stapelbare boxen die je vast kunt klikken en nu dus per toeval gevonden. Meteen maar werk van gemaakt, nu nog 6 stuks extra. Nu hebben de andere FLEX machines ook een eigen plekje.

Aangezien ik geen stickers had van de machines heb ik deze zelf maar ontworpen en thermisch geprint. Toen ik deze labels had geprint kwam ik tot de conclusie dat het wel heel mooi was dus heb het ontwerp ook maar doorgevoerd voor andere boxen en alle spray flessen. Wat een hels karwei was dit!

Voor de boxen duidelijk Per sticker omschreven wat in de box zit, passende afbeelding erbij en logo’s van enkele leveranciers. Voor de machines ook de backing plates omschreven met diameter erbij. Dit dus voor elke box gedaan, ongeveer 14 stuks pff.o_O

Daarna labels voor de flessen. Duidelijke Titel en Omschrijving maar ook de meng verhouding erbij gezet. Gelukkig ben ik vormgever dus ging het mij redelijk snel af. Allemaal uitknippen en netjes recht plakken. Hyperfocus helpt op dit soort momenten wel haha!:no_mouth:

Nadat ik alle labels had aangebracht heb ik alles weer netjes geordend en toonbaar gemaakt. Dat moet natuurlijk netjes!

Hierbij een aantal shots van het resultaat! :heart_eyes:
 

Bijlagen

  • DAD4CF66-DAF7-40AA-AE6E-2DFFA92027E0.jpeg
    DAD4CF66-DAF7-40AA-AE6E-2DFFA92027E0.jpeg
    102,5 KB · Weergaven: 0
  • 8337B0ED-BD15-415A-AE78-69403E5E175A.jpeg
    8337B0ED-BD15-415A-AE78-69403E5E175A.jpeg
    107,3 KB · Weergaven: 0
  • 79535D97-BE45-48F9-872D-FB0098C31684.jpeg
    79535D97-BE45-48F9-872D-FB0098C31684.jpeg
    92,1 KB · Weergaven: 0
  • 91A0095C-3A62-4ACD-A083-F48DEC9F55A5.jpeg
    91A0095C-3A62-4ACD-A083-F48DEC9F55A5.jpeg
    62,3 KB · Weergaven: 0
  • FB8429CC-B408-4D4C-AF11-0B2D1F935FCB.jpeg
    FB8429CC-B408-4D4C-AF11-0B2D1F935FCB.jpeg
    91,7 KB · Weergaven: 0