• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Joran stelt zich voor

Joraann6n

Detailing rookie
17 feb 2015
2
0
Goedemiddag,

na een tijdje met de hand te hebben gepoetst word het tijd om met een machine aan de slag te gaan, uiteraard eerst info inwinnen en daarvoor zijn we hier!

Om te beginnen stel ik me zelf even voor,mijn naam is Joran Meijerink, 20 jaar oud, Werkzaam als beveiliger en woonachtig in Twente.
ik rij nu al 3 jaar in m'n polo waar ik erg blij mee ben.
Bij aankoop was deze bijna standaard op een sportdemper en grill na.

en hoe ze er nu bij staat, genoeg aan veranderd. voor degene die het willen weten wat er precies allemaal is veranderd, geef een gil.

voor 4 maanden terug een daily opgehaald, deze gaat plaatsmaken voor een wat comfortabelere daily, 2 auto's die plat op de pens liggen is een beetje te veel van het goede..

dat was het, plannen voor de groene polo zijn er uiteraard volop.
voor nu maar eens lekker rond snuffelen hier!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de reactie's, een poetsclinic ga ik mee eens in verdiepen!
Kees-sw, heb een 2e grote rooster voor de bumper van de groene met hierin het kenteken, met fotoshoots en meetings zit het andere rooster erin.