• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Joris stelt zich voor

Jorisb

Detailing trainee
17 sep 2013
12
35
Hallo, ik kom me hier even voorstellen nadat ik al een hele tijd hier mee lees op het forum.

Mijn naam is Joris en ik ben 35 jaar. Vorig jaar ben ik terecht gekomen op dit forum en heb daar hele bruikbare tips gevonden. Toen was ik nog in het bezit van een rode (toen zwaar verkrijtte) Mitsubishi Carisma uit 2000. Na het grondig doorlezen van vele topics heb ik een DAP500 gekocht en ben ik aan de slag gegaan. Omdat ik geen hele dag vrij kon maken ben ik deel voor deel te werk gegaan, halverwege echter bleek dat de auto niet meer door de APK kwam. In plaats van de problemen te laten repareren ben ik bij een Mazda 6 hatchback terechtgekomen, deze was al heel netjes onderhanden genomen door een poetsbedrijf, dus het was slechts een kwestie van onderhoud (op een paar kleine krasjes na die tijdens gebruik zijn onstaan en die ik perfect weg heb kunnen krijgen).
Vorige maand ben ik aangereden en was de auto niet meer te redden :( Na wat zoeken heb ik een prachtige Mazda 6 uit 2007 kunnen vinden :) Deze is qua buitenkant niet zo perfect als de vorige, hier en daar wat swirls, kleine krasjes etc, dus daar kan ik me binnenkort weer mooi op gaan uitleven. Jullie zullen de fotos dan vanzelf voorbij zien komen in andere topics.

Dit was de oude auto:
mazda2.jpg


En de nieuwe, sorry voor de slechte kwaliteit:
mazda6f1.jpg